k. mai asteptati cateva zile sa se usuce asfaltul si ies pe autostrada.o sa fac cateva poze.
Sau sti cum facem mai bine mergem amandoi pe autostrada de 1 mai si asa ziceai ca vi in Constanta si ii dam frate sa vedem atunci cum atinge a ta 200 ok unu langa altu . Atunci o sa te convingi ca nu e viteza reala ce iti indica tzie plus masina cu cat este mai veche cu atat si cp mai scad . Urcate intr-un bmw sau opel sau mercedes sau scoka si dai frate 200 sa vezi senzatie atunci nu in dacie care are decat 160 viteza maxima constructiva dao naibi de treaba ca aia nu sunt prosti de au scris in talon asa ceva
Sau sti cum facem mai bine mergem amandoi pe autostrada de 1 mai si asa ziceai ca vi in Constanta si ii dam frate sa vedem atunci cum atinge a ta 200 ok unu langa altu . Atunci o sa te convingi ca nu e viteza reala ce iti indica tzie plus masina cu cat este mai veche cu atat si cp mai scad . Urcate intr-un bmw sau opel sau mercedes sau scoka si dai frate 200 sa vezi senzatie atunci nu in dacie care are decat 160 viteza maxima constructiva dao naibi de treaba ca aia nu sunt prosti de au scris in talon asa ceva
in primul rand am zis 180 nu 200 si in al doilea rand nu creste imediat ci in timp.ne auzim sa stabilim cum facem de 1 mai
Daca inmultesti turatia maxima cu raportul de demultiplicare al cutiei iti da 162 km/h
Daca scoti limitarea (taiatul injectiei) ajungi probabil undeva pe aproape de 170-180
DAR 200....HAI SA FIM SERIOSI!
Plus ca abatarea kilometrajului e imensa:la 180 km/k pe bord ai cam 165 km/k (demonstrat cu radarul sau cu programul ala Dacia).Am inteles de la un mecanic,ca oricum nu poti sa treci de 180 km/k (reali) cu cutia asta ,probabil ce castigi la acceleratie,pierzi la viteza maxima.
Oricum ecstazi ,stai linistit masina ta NU are 100 de cp,si NU prinde 200 km/k.Si chiar daca ar avea 100 de cp,tot nu ar ajunge la 205, km/k din cauza cutiei.Poate zici si ce modificari ai facut la motor sa iti zic cati cati cp reali ai.
nu am chef sa dau explicatii unui copil care nu stie sa schimbe vitezele.cei care au SN stiu despre ce vb.nu te baga in discutii in care esti depasit de situatie.mai intereseaza-te
Buei prietene,copil cum ma crezi cel putin am servis auto,si poate ca din greseala ma mai si pricep.Nu trebuie sa imi dai explicatii mie,da prea abereziApp,ma respecti te respect,asea ca pastreaza relatia de colegialitate pe site
Buei prietene,copil cum ma crezi cel putin am servis auto,si poate ca din greseala ma mai si pricep.Nu trebuie sa imi dai explicatii mie,da prea abereziApp,ma respecti te respect,asea ca pastreaza relatia de colegialitate pe site
atunci poate ne zici si noua cum prinde masina ta 170 nu de alta da ma gandesc ca ai service si ai niste modificari tapene de ajungi tu la 170 cu o dacie din '90 auto intitulata "coajea"
atunci poate ne zici si noua cum prinde masina ta 170 nu de alta da ma gandesc ca ai service si ai niste modificari tapene de ajungi tu la 170 cu o dacie din '90 auto intitulata "coajea"
Auzi da care ar fi problema la porecla masinii mele?Exact, ii spun coajea ca e o DACIE!Auzi da tu sti de ce e in stare un motor segmentat nou +motoru fiind comprimat+luat din chiuloasa 2 micromi+un motor reglat foarte bineE problema voastra daca ma credeti sau nu,eu unu stiu ca am fost in masina si am vauzt ca cel putin eram in 6000 intr-a5-a si atat imi arata kilometrajul.Acum nu sariti cu obiectii cum ca nu e viteza de 170,doar ca mi-a aratat pe kilometraj!Eu v-am spus ce mi-a aratat!!!Daca ma credeti bine daca nu iar bine
Auzi da care ar fi problema la porecla masinii mele?Exact, ii spun coajea ca e o DACIE!Auzi da tu sti de ce e in stare un motor segmentat nou +motoru fiind comprimat+luat din chiuloasa 2 micromi+un motor reglat foarte bineE problema voastra daca ma credeti sau nu,eu unu stiu ca am fost in masina si am vauzt ca cel putin eram in 6000 intr-a5-a si atat imi arata kilometrajul.Acum nu sariti cu obiectii cum ca nu e viteza de 170,doar ca mi-a aratat pe kilometraj!Eu v-am spus ce mi-a aratat!!!Daca ma credeti bine daca nu iar bine
cu ce mi-ai zis iti dau un maxim150 -155 dar cu indulgenta
cat a luat luat masina ta in fiecare treapa ......
1= 60 kmh
2= 95 kmh
3= 130 kmh
4= ...am pus frana
Dacie 1310 1.4 modificat masiv!
k sa va scutesc de comentariile tampite de genu:"nare cum frate"; " nu e bun Km" etc... tin sa va anunt, inca odata ca motorul e modificat masiv, si km merge f bine. am verificat cu un GPS.
p.s. de la 0 la 100kmh am scos 12.9 sec, cronometrate pe G-Tech! si asta nu e tot....
Auzi da care ar fi problema la porecla masinii mele?Exact, ii spun coajea ca e o DACIE!Auzi da tu sti de ce e in stare un motor segmentat nou +motoru fiind comprimat+luat din chiuloasa 2 micromi+un motor reglat foarte bineE problema voastra daca ma credeti sau nu,eu unu stiu ca am fost in masina si am vauzt ca cel putin eram in 6000 intr-a5-a si atat imi arata kilometrajul.Acum nu sariti cu obiectii cum ca nu e viteza de 170,doar ca mi-a aratat pe kilometraj!Eu v-am spus ce mi-a aratat!!!Daca ma credeti bine daca nu iar bine
Ce grup ai la cutie, daca a stat la 6000 de rpm, in treapta a 5-a?
Vitezometrul de Dacie are erori foarte mari, cel mai bine viteza se poate masura cu ajutorul unui GPS, sau cu alta masina, luata drept etalon, de la care se asteapta o oarecare marja de eroare.
App, din chiulasa se iau 2 mm nu micromi(corect microni).Si daca tot ai luat atat din chiulasa, efectul este egal cu 0."Un fir de păr uman este de aproximativ 100 µm(microni).[2] O globulă roşie are un diametru de cca. 7 µm(microni)."Deci ai luat din chiulasa aproape o jumatate dintr-o globula rosie, din sange).Eu am dat un exemplu, sper sa intelegi.
Ce grup ai la cutie, daca a stat la 6000 de rpm, in treapta a 5-a?
Vitezometrul de Dacie are erori foarte mari, cel mai bine viteza se poate masura cu ajutorul unui GPS, sau cu alta masina, luata drept etalon, de la care se asteapta o oarecare marja de eroare.
App, din chiulasa se iau 2 mm nu micromi(corect microni).Si daca tot ai luat atat din chiulasa, efectul este egal cu 0."Un fir de păr uman este de aproximativ 100 µm(microni).[2] O globulă roşie are un diametru de cca. 7 µm(microni)."Deci ai luat din chiulasa aproape o jumatate dintr-o globula rosie, din sange).Eu am dat un exemplu, sper sa intelegi.
Te-am inteles!Atunci mai mult ca sigur ai o eroare la ceasurile de bord.
Un prieten de'al meu, avea un 1300 care la 80 de km/h reali, ii indica 140.E o boala veche la Dacii.
Oricum, presupun ca turometrul iti functioneaza ok, ce grup ai la cutie, daca ti-a indicat 6000 de rpm in tr a 5-a?
Ai zis ca te pricepi la asa ceva...si sunt curios de raspuns...
Salutare.
Te-am inteles!Atunci mai mult ca sigur ai o eroare la ceasurile de bord.
Un prieten de'al meu, avea un 1300 care la 80 de km/h reali, ii indica 140.E o boala veche la Dacii.
Oricum, presupun ca turometrul iti functioneaza ok, ce grup ai la cutie, daca ti-a indicat 6000 de rpm in tr a 5-a?
Ai zis ca te pricepi la asa ceva...si sunt curios de raspuns...
Salutare.
Ma sa stii ca,chiar habar nu am treaba asta!Oricum,dupa cate stiu pinioanele au fost schimbate cu unele de fuga!
Te-am inteles!Atunci mai mult ca sigur ai o eroare la ceasurile de bord.
Un prieten de'al meu, avea un 1300 care la 80 de km/h reali, ii indica 140.E o boala veche la Dacii.
Oricum, presupun ca turometrul iti functioneaza ok, ce grup ai la cutie, daca ti-a indicat 6000 de rpm in tr a 5-a?
Ai zis ca te pricepi la asa ceva...si sunt curios de raspuns...
Salutare.
nu exista masina sau motocicleta care sa nu aiba eroare la viteze mari... acelasi lucru este valabil si pt gps a carui acuratete depinde de nr de sateliti la care e conectat+ ca arata o medie a vitezei dintre 2 puncte in spatiu si timp... cel mai precis mod de a afla viteza este un "radar" ca cele folosite de politie
cei care cunosc accepta ideea ca chilometrajul nu este un instrument de masura foarte precis, restu se incapataneaza sa le arate ca nu e asa
Ma sa stii ca,chiar habar nu am treaba asta!Oricum,dupa cate stiu pinioanele au fost schimbate cu unele de fuga!
Un 1.4 cu "pinioane de fuga", indiferent de cat bine merge motorul, nu poate sa duca pana la 6000 de rpm in tr-5a.
Pinioanele de fuga se refera la grupul scurt 8*33.Eu am 1.6, care nu e tocmai standard, grup de 8*33 orginal din fabrica, ambreiaj in stare excelenta, planetare ok, si nu am reusit sa trec de 5600-5700 de rmp, cu carrera 100 in rezervor si drum drept, aflat putin in panta(nu rampa).Viteza maxima atinsa a fost de 158-160 km/h(gps +masina etalon) in conditii de blana absoluta(mai mult nu putea)....
Deci, cel mai probabil...la tine...nici turometrul nu merge ok...
Un 1.4 cu "pinioane de fuga", indiferent de cat bine merge motorul, nu poate sa duca pana la 6000 de rpm in tr-5a.
Pinioanele de fuga se refera la grupul scurt 8*33.Eu am 1.6, care nu e tocmai standard, grup de 8*33 orginal din fabrica, ambreiaj in stare excelenta, planetare ok, si nu am reusit sa trec de 5600-5700 de rmp, cu carrera 100 in rezervor si drum drept, aflat putin in panta(nu rampa).Viteza maxima atinsa a fost de 158-160 km/h(gps +masina etalon) in conditii de blana absoluta(mai mult nu putea)....
Deci, cel mai probabil...la tine...nici turometrul nu merge ok...
Credema ca nu am testat niciodata turometrul sau kilometrajul,dar la turometru se si aud turatiile motorului,nu e vorba de cat iti arata acul.Martor imi este si grutzz cand am fost la tara cu masina de ii dadeam in marsalier 6000 de ture si ceva!
Credema ca nu am testat niciodata turometrul sau kilometrajul,dar la turometru se si aud turatiile motorului,nu e vorba de cat iti arata acul.Martor imi este si grutzz cand am fost la tara cu masina de ii dadeam in marsalier 6000 de ture si ceva!
Marche'arrier-ul difera foarte mult de treapta a5-a.Este pinionul cel mai mare, cu cel mai mare numar de dinti....acolo e posibil sa ajungi la turatia aia...cu erori mai mici sau mai mari...
Ce m-a intrigat este ca sunt unii pe aici....care sustin ca au atins si 180-190...sau nu stiu cat.Cred ca au avut vise umede...si nici acolo nu prinzi viteze de genul asta.Sa fim totusi seriosi...Dacia nu e masina de viteza cu motorul standard...daca ii tragi un motor de renault(f2n, rgtt &co) poate...dar cu standard nu.
Ca tot se vorbea de viteze maxime atinse
Cu Dacia am atins maxim 158-160 km.h(intre Craiova-Slatina)
Ford Mondeo 2.0-210 km/h( Leipzig-Halle )
Ford Mondeo 2.5 Duratec Ti.X V6, 240 km/h(intre Berlin-Potsdam ).
Opel Corsa C, 2003. 183 km/h, A1-Bucuresti-Pitesti
Marche'arrier-ul difera foarte mult de treapta a5-a.Este pinionul cel mai mare, cu cel mai mare numar de dinti....acolo e posibil sa ajungi la turatia aia...cu erori mai mici sau mai mare.
Ce m-a intrigat este ca sunt unii pe aici....care sustin ca au atins si 180-190...sau nu stiu cat.Cred ca au avut vise umede...si nici acolo nu prinzi viteze de genul asta.Sa fim totusi seriosi...Dacia nu e masina de viteza cu motorul standard...daca ii tragi un motor de renault(f2n, rgtt &co) poate...dar cu standard nu.
Ca tot se vorbea de viteze maxime atinse
Cu Dacia am atins maxim 158-160 km.h(intre Craiova-Slatina)
Ford Mondeo 2.0-210 km/h( Leipzig-Halle )
Ford Mondeo 2.5 Duratec Ti.X V6, 240 km/h(intre Berlin-Potsdam ).
Opel Corsa C, 2003. 183 km/h, A1-Bucuresti-Pitesti
De acord cu ce ai spus!Cum e ecstasy ca prinde 200 cu nova)