Aveti modificari la motoarele de pe masinile voastre, ma refer exclusiv la Dacii?Daca da, ce fel de modificari?Cata putere ati castigat?
Veniti cu argumente detaliate!Salutare la toata lumea!
Aveti modificari la motoarele de pe masinile voastre, ma refer exclusiv la Dacii?Daca da, ce fel de modificari?Cata putere ati castigat?
Veniti cu argumente detaliate!Salutare la toata lumea!
cata putere am castigat e greu de spus fara un test dyno... dar cele mai frecvente modificari la dacii sunt:
-raschetarea chiuloasei cu pana la 2 mm
-usurarea volantei
-schimbarea/modificarea axei cu came
-gaurirea/schimbarea psitoanelor
-schimbarea carburatorului cu 1 sau 2 carburatoare dublu corp
-schimbarea pinionului 5 cu unu "de fuga"
-schimbarea CV cu una de reno
astea sunt doar cateva... sa nu uitam ca modificaril po aduce si fiabilitate si comoditate nu doar putere
un exemplu ar fi adaptarea unui soc automat
cata putere am castigat e greu de spus fara un test dyno... dar cele mai frecvente modificari la dacii sunt:
-raschetarea chiuloasei cu pana la 2 mm
-usurarea volantei
-schimbarea/modificarea axei cu came
-gaurirea/schimbarea psitoanelor
-schimbarea carburatorului cu 1 sau 2 carburatoare dublu corp
-schimbarea pinionului 5 cu unu "de fuga"
-schimbarea CV cu una de reno
astea sunt doar cateva... sa nu uitam ca modificaril po aduce si fiabilitate si comoditate nu doar putere
un exemplu ar fi adaptarea unui soc automat
Motorul de pe masina ta a suferit modificari?Ai facut ceva din toate astea la el?
Motorul de pe masina ta a suferit modificari?Ai facut ceva din toate astea la el?
singura modificare pe care am facuto este cea de la aprindere cu fotodioda in loc de platina
motorul meu merge impecabil... momentan sunt altele care au prioritate cum ar fi rugina
dupa ce va fi pusa la punct in ceace priveste aspectul exterior ne vom ocupa si de performante
Astazi am montat carburatorul dublucorp progresiv de L 1500 S.Merge excelent, urca in ture foarte usor, motorul se simte foarte bine.
Intre timp, am lustruit si traseele de evacuare si de admisie, pe interior.
Urmeaza o pompa de benzina "manarita"...niste "smecherii" pe la aprindere, -2 mm din chiulasa, arcuri si mai tari la supape, volanta usurata si o axa cu came(corect, arbore cu came), turbata.Dupa mai vedem.
Pentru un 1.6 se comporta foarte ok, dar bineinteles ca se poate si mai bine.
Poate nu o fii legat cu motorul , dar fiind consumul prea mare , am decis sa montez un alternator de Golf 2 de care sunt foarte fericit mai ales avand si motorul nou . Merge ceas toate consumatoarele , stergatoare , faruri , muzica ...
Poate nu o fii legat cu motorul , dar fiind consumul prea mare , am decis sa montez un alternator de Golf 2 de care sunt foarte fericit mai ales avand si motorul nou . Merge ceas toate consumatoarele , stergatoare , faruri , muzica ...
de cat e alternatoru si ce muzica zici ca ai pe ea de consuma?
120 de lei...+alte garnituri, gasket, vopsea, coturi...vreo 50 de lei...senzatia..de nepretuit...
Am nevoie de o suspensie modificata neaparat...cand accelerez se ridica prea mult de bot...si pierd aderenta...
120 de lei...+alte garnituri, gasket, vopsea, coturi...vreo 50 de lei...senzatia..de nepretuit...
Am nevoie de o suspensie modificata neaparat...cand accelerez se ridica prea mult de bot...si pierd aderenta...
frumos... m-ar interesa si pe mine da nush de unde as putea sa fac rost... am dat un search da nu am gasit pe nicaieri
pt suspensie poti tai putin din arcuri si amortizoarele sa le trimiti la brasov.Acolo este un nene care le scurteaza si intarareste
Eu am sa fac amortizoarele la Craiova, la un mos, care in trecut prepara amotizoare pentru Oltcit-urile de raliu din anii '80.Amotizoarele o sa fie cu 60% mai rigide, fata spate, arcurile o sa fie scurtate sau comprimate, am sa vad.Momentan inainte sa fac suspensia trebuie sa asez cauciucurile pe jantele dublate.Am facut deja comanda pentru cauciucuri de sau 205/60 r13 streched, pe jantele de 8.25 J,spate.Iar pe fata 165/60 r 13 pe 6.5 j.Dupa ce asez jantele si suspensia, trebuie sa modelez pasajele.Am ceva de lucru, dar in timp se rezolva.
Eu am sa fac amortizoarele la Craiova, la un mos, care in trecut prepara amotizoare pentru Oltcit-urile de raliu din anii '80.Amotizoarele o sa fie cu 60% mai rigide, fata spate, arcurile o sa fie scurtate sau comprimate, am sa vad.Momentan inainte sa fac suspensia trebuie sa asez cauciucurile pe jantele dublate.Am facut deja comanda pentru cauciucuri de sau 205/60 r13 streched, pe jantele de 8.25 J,spate.Iar pe fata 165/60 r 13 pe 6.5 j.Dupa ce asez jantele si suspensia, trebuie sa modelez pasajele.Am ceva de lucru, dar in timp se rezolva.
nu inteleg de ce nu faci arcurile aici in bucuresti... cat despre arcuri iti recomand din toata inima arcurile de dacia nova nu trebuie sa tai nimic sunt "plug'n'play" acu depinde si cat de jos vrei sa o lasi... eu sunt foarte multumit de ea in curbe
nu inteleg de ce nu faci arcurile aici in bucuresti... cat despre arcuri iti recomand din toata inima arcurile de dacia nova nu trebuie sa tai nimic sunt "plug'n'play" acu depinde si cat de jos vrei sa o lasi... eu sunt foarte multumit de ea in curbe
Nu vreau sa fie foarte joasa, totusi nu suntem in Elvetia, nu vreau sa fac praf tot ce e sub masina, scut, timonerie, evacuare...garda la sol o sa aiba intre 4-6 cm in minus....cu o suspensie rigidizata corect, nu vreau sa fie prea rigida.Eu merg rar cu masina asta, dar cand merg, nu vreau sa sar din scaun.
Cat despre arcuri, o sa le tai pe astea, arcurile de nova sunt mai rigide, mai ales daca iti rigidizezi si amortizoarele..nu prea mai exista suspensie.In plus, eu nu particip la competitii cu masina...o fac pentru mine.Vreau sa am echilibrul optim intre elasticitate si rigiditate in ceea ce priveste suspensia, pentru un comportament bun.
Nu vreau sa fie foarte joasa, totusi nu suntem in Elvetia, nu vreau sa fac praf tot ce e sub masina, scut, timonerie, evacuare...garda la sol o sa aiba intre 4-6 cm in minus....cu o suspensie rigidizata corect, nu vreau sa fie prea rigida.Eu merg rar cu masina asta, dar cand merg, nu vreau sa sar din scaun.
Cat despre arcuri, o sa le tai pe astea, arcurile de nova sunt mai rigide, mai ales daca iti rigidizezi si amortizoarele..nu prea mai exista suspensie.In plus, eu nu particip la competitii cu masina...o fac pentru mine.Vreau sa am echilibrul optim intre elasticitate si rigiditate in ceea ce priveste suspensia, pentru un comportament bun.
intarind amortizoarele nu o sa obtii cea ce vrei... eu am amortizoarele normale si e rigida dar e si joasa sa zic -7-8 cm poate mai mult
intarind amortizoarele nu o sa obtii cea ce vrei... eu am amortizoarele normale si e rigida dar e si joasa sa zic -7-8 cm poate mai mult
Crede-ma ca stiu ce spun...intarind amortizoarele obtin fix stabilitatea pe care o vreau.Arcurile dau mai mult inaltimea decat rigiditatea suspensiei, amortizoarele fac restul.
Am mers cu destule masini cu suspensie sport sau semi-sport si diferenta e clara, fata de cele standard, sau doar cu arcurile schimbate.
Cu arcurile scurte iti obosesti amortizoarele standard, risti sa-ti bata tija in capul amortizorului si le faci praf, de aia ai nevoie de amortizoare mai scurte si mai dure.
da dar si cu niste amortizoare intarite si niste arcuri moi amortizorul nu o sa aiba timp sa se comprime si astfel o sa absoarba tot impactu trebuie sa ai grija... e delicata treaba
ps: mai intra si tu pe mess ca umplem pagini aiurea
da dar si cu niste amortizoare intarite si niste arcuri moi amortizorul nu o sa aiba timp sa se comprime si astfel o sa absoarba tot impactu trebuie sa ai grija... e delicata treaba
ps: mai intra si tu pe mess ca umplem pagini aiurea
Da de ce nu incercati voi sa faceti o inaltare la arc,si sa taiati arcul si sa-l comprimati,ca in interiorul flansei aceia de inaltare e un loc in care intra amortizorul si asea aveti si suspensii sport,si lasata mai jos,si amortizorul nu va avea de suferit si isi va face treaba perfect!
Da de ce nu incercati voi sa faceti o inaltare la arc,si sa taiati arcul si sa-l comprimati,ca in interiorul flansei aceia de inaltare e un loc in care intra amortizorul si asea aveti si suspensii sport,si lasata mai jos,si amortizorul nu va avea de suferit si isi va face treaba perfect!
Pentru ca te complici prea mult.Toti baietii care isi prepare suspensii sport, scurteaza arcurile si intaresc amortizoarele si se comporta excelent.Simplu si eficient, fara flanse, fara alte modificari.