Pentru ca te complici prea mult.Toti baietii care isi prepare suspensii sport, scurteaza arcurile si intaresc amortizoarele si se comporta excelent.Simplu si eficient, fara flanse, fara alte modificari.
Ma sa sti ca nu prea te complici,ca decat sa fac druuri sa imi intaresc amortizoarele,iar cheltuieli,nu e greu sa faceti 2 inaltari.Oricum inaltarea aia e destul de practica si destul de sigura,eu am pe masina.De ex ea se prinde de axa printr-un surub,in locul surubului in care era de la amortizor!Acum idei sunt,bani sa fie si s ale puneti si in practica!Si problema mai e si cu lasatu asta jos ca darmati si planetarele,ca nu mai stau la aceeasi inaltime,deci aveti grija!
eu cand am coborat masina au inceput sa cante planetarele de nu puteai sa stai in masina...am fost nevoit sa le schimb p'amandoua si eu si adrian la fel...asa k, cam deranjeaza
iar in momentul de fatza cum este lasata, planetarele nu sunt pe linie cu butucul ci sunt mai ridicate dinspre fuzeta
eu cand am coborat masina au inceput sa cante planetarele de nu puteai sa stai in masina...am fost nevoit sa le schimb p'amandoua si eu si adrian la fel...asa k, cam deranjeaza
iar in momentul de fatza cum este lasata, planetarele nu sunt pe linie cu butucul ci sunt mai ridicate dinspre fuzeta
pai inseamna ca sunt in potitia din fabrica doar ca pe dos adica in loc sa fie fuzeta mai jos fata de cutie este mai sus (cea ce mi se pare cam imposibil deoarece ar insemna sa tarasca cutia pe jos...
problemele cu planetarele apar din cauza curbelor... avand stabilitate mai mere ai tendinta de a lua curbele mai stramt la viteze mai mari...
deasemenea cantecelu poate veni de la diferential
eu cand am coborat masina au inceput sa cante planetarele de nu puteai sa stai in masina...am fost nevoit sa le schimb p'amandoua si eu si adrian la fel...asa k, cam deranjeaza
iar in momentul de fatza cum este lasata, planetarele nu sunt pe linie cu butucul ci sunt mai ridicate dinspre fuzeta
Asta depinde si de planetare, daca sunt romanesti....trebuie sa te astepti la asta.Cele frantuzesti sau nemtesti, au cursa axiala mai mare, si indiferent daca nu sunt perfect in linie, pozitia suspensiei fiind joasa, si riscul de uzura sau sarit din tripoda e mai redus.De asemenea si metalele folosite sunt diferite, superioare calitativ.Am prieteni pe 4 tuning, care au masinile lasate de ani de zile, si nu au avut probleme.
Eu am planetare Glentzer, de ceva ani, si nu dau nici un fel de semn de uzura, nu ma astept la probleme de genul, inainte sa le montez pe astea, schimbam planetarele ca pe sosete.
Asta depinde si de planetare, daca sunt romanesti....trebuie sa te astepti la asta.Cele frantuzesti sau nemtesti, au cursa axiala mai mare, si indiferent daca nu sunt perfect in linie, pozitia suspensiei fiind joasa, si riscul de uzura sau sarit din tripoda e mai redus.De asemenea si metalele folosite sunt diferite, superioare calitativ.Am prieteni pe 4 tuning, care au masinile lasate de ani de zile, si nu au avut probleme.
Eu am planetare Glentzer, de ceva ani, si nu dau nici un fel de semn de uzura, nu ma astept la probleme de genul, inainte sa le montez pe astea, schimbam planetarele ca pe sosete.
Eu iti spun ptr ca varumeo,si-a lasat dacia aia rosie jos de tot,si planetarele in momentul in care se invart,se lasa pe sasiu,pe bratul de la sasiu,si este logic,ca se vor duce mai reped eplanetarele.Intrebati inainte s afaceti ceva de genul asta!
Eu iti spun ptr ca varumeo,si-a lasat dacia aia rosie jos de tot,si planetarele in momentul in care se invart,se lasa pe sasiu,pe bratul de la sasiu,si este logic,ca se vor duce mai reped eplanetarele.Intrebati inainte s afaceti ceva de genul asta!
In primul rand, suspensia mea, nu o sa fie la fel de joasa ca a lui.Planetarele o sa stea altfel, pentru ca nu o sa aiba ocazia sa atinga lonjeroanele.
In al doilea rand, cunosc oameni, care au suspensia mult mai joasa decat a lui, si ghici? nu se lasa pe sasiu!Ei nu au nici un fel de probleme.
Toate modificarile pe care le fac, primesc inainte o doza de documentare solida, adica nu ma apuc sa fac modificari fara cap, fara sa stiu, cunosc oameni care au mult mai multe modificari la masinile lor, decat mine, am cu cine sa dezbat problemele de natura tehnica si sa le rezolv.
P.S. Daca ar vedea baietii din DRT(Dacia Rally Team) parasolarul varului tau, care poarta numele clubului, nu ar fi prea incantati.Baietii sunt foarte selectivi, cand este vorba de masinile care fac parte din club!
In primul rand, suspensia mea, nu o sa fie la fel de joasa ca a lui.Planetarele o sa stea altfel, pentru ca nu o sa aiba ocazia sa atinga lonjeroanele.
In al doilea rand, cunosc oameni, care au suspensia mult mai joasa decat a lui, si ghici? nu se lasa pe sasiu!Ei nu au nici un fel de probleme.
Toate modificarile pe care le fac, primesc inainte o doza de documentare solida, adica nu ma apuc sa fac modificari fara cap, fara sa stiu, cunosc oameni care au mult mai multe modificari la masinile lor, decat mine, am cu cine sa dezbat problemele de natura tehnica si sa le rezolv.
P.S. Daca ar vedea baietii din DRT(Dacia Rally Team) parasolarul varului tau, care poarta numele clubului, nu ar fi prea incantati.Baietii sunt foarte selectivi, cand este vorba de masinile care fac parte din club!
In primul rand,eu am venit cu o idee,si am si sustinuto.Faceti ce vreti la masinile voastre,doar ca am participat cu o parere.In al doilea rand,nu ma prea intereseaza ce o sa zica baietii de la DRT despre parasolar,si in al 3-lea rand parasolarul nu mai exista demult!!!
In primul rand,eu am venit cu o idee,si am si sustinuto.Faceti ce vreti la masinile voastre,doar ca am participat cu o parere.In al doilea rand,nu ma prea intereseaza ce o sa zica baietii de la DRT despre parasolar,si in al 3-lea rand parasolarul nu mai exista demult!!!
Bineinteles ca o sa fac, cum o sa consider ca este mai bine pentru masina mea.Faptul ca ai venit cu o parere, nu este un lucru rau, ca doar nu ai dat cu parul...
E bine ca a dat parasolarul jos, nu este tocmai ok, sa ai un sticker al unui club, din care nu faci parte, si din care nu cred ca vei face...eu doar ti-am atras atentia, i-am cunoscut pe baietii din DRT si cred ca e normal sa iti spun asta.Bafta!
Bineinteles ca o sa fac, cum o sa consider ca este mai bine pentru masina mea.Faptul ca ai venit cu o parere, nu este un lucru rau, ca doar nu ai dat cu parul...
E bine ca a dat parasolarul jos, nu este tocmai ok, sa ai un sticker al unui club, din care nu faci parte, si din care nu cred ca vei face...eu doar ti-am atras atentia, i-am cunoscut pe baietii din DRT si cred ca e normal sa iti spun asta.Bafta!
Ms la fel,dar nus exact daca face sau a facut parte din DRT.Oricum,parasolarul a fost dat demult jos,no problem!Si dc anume crezi tu ca nu ar putea face parte din acel club:-??
Ms la fel,dar nus exact daca face sau a facut parte din DRT.Oricum,parasolarul a fost dat demult jos,no problem!Si dc anume crezi tu ca nu ar putea face parte din acel club:-??
Pai in general baietii, au in club, masini care sunt impecabile din punct de vedere estetic si mecanic.Practic au aspiratii spre masini modificate, cu alte motoare, sau cu motoarele standard, modificate la alt nivel, cu performante reale.Nu sunt impresionati doar de jante in 4 prezoane cu flanse si un motor de 1.6 sau de un pseudo-rollcage,cred ca vor ceva mai mult de atat.
Eu pot sa imi spun parerea despre masina asta, dar nu cred ca e necesar si nici nu ne aflam pe topicul potrivit.Nu pot sa vorbesc in numele lor.Daca esti cu adevarat curios, poti sa ii intrebi direct pe ei.Ii gasesti pe 4tuning, poti sa iei legatura cu oricare dintre ei.
Haideti baieti cu subiecte despre modificarea motorului de Dacia...discutam, prezentam ce am mai facut pe la motoarele noastre...pe 1tuning nu se misca nimic?
Incep eu: Intrebare pentru cei care au aprindere electronica cu senzor AT011, care este parerea lor despre modulul respectiv ce diferente sunt fata de una clasic, ma refer la porniri, relanti...mers in ture?
Momentan ma gandesc la o astfel de aprindere( pentru a inlocui pe cea veche, tot Gotronic AT01.
Nu am abandonat nici ideea cu delcoul de Golf 2 de 1.6 care o sa fie modificat pentru a se potrivii pe motorul de Dacie.
Nimeni nimic? Nu e nimeni interesat de modificarea motorului standard?
Am deschis acest topic in ideea de a ne impartasii niste informatii care sunt cu adevarat utile si pentru altii care sunt pasionati de tinichelele astea de Dacii, dar nu au cunostiinte necesare pentru a se apuca de treaba.
pai aprinderea at 011 cu senzor este mana cereasca niciodata nu am fost in stare sa reglez nenorocita aia de platina de 1 an jumate de cand am aprinderea nu am mai umblat la ea am mai schimbat din cand in cand capacu de la delcou si rotorul
delcou de golf si-a pus Rapido ar trebui sa vorbest cu el
cat despre alte modificari eu inca ma chinui sa pun carburatoru ala dublucorp pe a mea but no luck
pai aprinderea at 011 cu senzor este mana cereasca niciodata nu am fost in stare sa reglez nenorocita aia de platina de 1 an jumate de cand am aprinderea nu am mai umblat la ea am mai schimbat din cand in cand capacu de la delcou si rotorul
delcou de golf si-a pus Rapido ar trebui sa vorbest cu el
cat despre alte modificari eu inca ma chinui sa pun carburatoru ala dublucorp pe a mea but no luck
Eu vreau un delco nou de Nova, pe care sa-mi montez aprinderea AT011.
Mai am un mecanic, care e as in motoare, imi face el delcoul de golf, daca ma hotarasc pana la urma sa-l fac....o sa-l intreb si pe Rapido...care e smecheria cu el, daca se merita sau nu.
Ce e cu carbul? Ce probleme iti face?
Eu vreau un delco nou de Nova, pe care sa-mi montez aprinderea AT011.
Mai am un mecanic, care e as in motoare, imi face el delcoul de golf, daca ma hotarasc pana la urma sa-l fac....o sa-l intreb si pe Rapido...care e smecheria cu el, daca se merita sau nu.
Ce e cu carbul? Ce probleme iti face?
Oameni buni....ce v-ati mai modificat pe la motoare?caroserii?nimic?
Oameni buni....ce v-ati mai modificat pe la motoare?caroserii?nimic?
Eh...ma citez pe mine...prea putin interes pe site-ul asta.
Bun...momentan ma gandesc la o posibilitate de racire a uleiului, montand o modina termostatata de r5 gtt si un radiator de ulei de Oltcit, impreuna cu toata furtunaria...
Intrebare, face pompa de ulei fata?Trebuie pompa de ulei cu lobi de r5 gtt?
Eh...ma citez pe mine...prea putin interes pe site-ul asta.
Bun...momentan ma gandesc la o posibilitate de racire a uleiului, montand o modina termostatata de r5 gtt si un radiator de ulei de Oltcit, impreuna cu toata furtunaria...
Intrebare, face pompa de ulei fata?Trebuie pompa de ulei cu lobi de r5 gtt?
curiozitate...de ce vrei racire la ulei??? ai turbo pe ea? nu vad rostul:-??