|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||||
Acustica de LUXScris de green pe 15-03-2007
Tags: tuning audio-video, Honda Civic
Sub capotă a fost plasat un acumulator deep-cycle Kinetik HC 1400 de 60 de Amperi/oră şi 1500 Amperi curent în scurt. Prin două socluri de siguranţe ANL (80 şi 130A) pleacă două cabluri de 2 AWG spre amplificatoarele din portbagaj. Alte două trasee de 2 AWG, pentru masă, pleacă de sub capotă spre aceleaşi amplificatoare. Pentru alimentarea sistemului de iluminaţie, în maşină s-au folosit cabluri de 10 AWG, protejate şi ele. Un suport decupat în plexiglas şi iluminat discret întregeşte tabloul general pe partea de borne, siguranţă şi acumulator. În portbagaj găsim două amplificatoare Infinity din seria Reference, un 5761A pentru sistemele Kappa pe 3 căi şi un 611A pentru subwooferul de 12 ţoli, model Kappa 122.7w. În completare, două condensatoare Monitor de 1Farad cu toleranţă foarte mică. Cât despre partea de semnal, aceasta reprezintă piesa de rezistenţă a maşinii. Sursa este o unitate Becker Cascade, de o calitate superioară audio, cu navigaţie SD card pe care sunt 37 de ţări europene, inclusiv România, şi un Bluetooth cu comandă vocală, capabil să reproducă toate funcţiile telefonului, fără însă a folosi comenzile acestuia. O ieşire de nivel mic trece printr-un procesor Alto Drive 20, mai apoi printr-un Alto Sub 16 şi în sfârşit în amplificatorul de joase. Pe partea cealaltă, două ieşiri de difuzoare din HU sunt folosite de un crossover digital Alto UCS Pro prin intermediul unei interfaţe de adaptare, Alto UI2. Atunci când laptopul cu softul de control nu este la îndemână, o comandă alternativă pentru UCS Pro este o unitate auxiliară plasată în bord, anume un RM2. Toate difuzoarele din maşină sunt amplificate şi controlate activ în timp real, întreaga maşină fiind antifonată, de la plafon la podea şi de la uşi la portbagaj. Pe plan estetic, tuningul constă în fibra de sticlă din care sunt realizate panourile uşilor, suporţii amplificatoarelor şi incinta subwooferului, cât şi în finisajul prin vopsire şi instalaţia de iluminare prezentă în toată maşina (difuzoare faţă, panouri, amplificatoare, subwoofer, procesoare). Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 6 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||||
|
|