O combinatie inedita: o masina atat de usoara ca Subaru WRX, in combinatie cu un motor american de 6.0 litri, nu poate fi decat o bestie.
Masina japoneza a renuntat la propulsorul boxer din fabrica si la transmisia integrala, pentru a face loc unui motor LQ4 de Hummer. Transmisia a fost inlocuita cu un T-56 de Camaro, iar admisia cu una de Corvette.
eu sunt de parere cu majoritatea de aici ca ce au facut ei din punct de vedere mecanic ii o realizare reusit sa pui un motor asa mare intro masina relativ mica"sport" dar adevarul este ca nu era nevoie un notor ff bine conceput si o transmisie dupa parerea mea cea mai buna care se poate gasi nu trebuiau schimbate si performantele cu siguranta nu sunt mai bune
02-08-2009 15:54 de Kta0102
Dupa ce k avea un super motor si super transmisie sau gandit ei sa faca "tuning".Parerea mea e k nu este tocmai masina potrivita pt ce au facut ei.Si fac pariu k nu depaseste performantele boxerului.Mai ales k e si mai grea are si tractiune spate.
ce idioti!!!!!!!!!!
sa mearga la morga,poate mai gasesc vre-un mort in stare clinica sa se foloseasca d creierul mortului k de creierul lor nu poti spune mare lucru daca ei cred ca asta e tuning......
suna foarte deanpixu nu stiu la cine iar placea sa ii sune asa motorul, mie unu in nici un caz.Poate doar suna si nu merge dupa cati caluti o avea insa incercarea moarte nu are
"Foarte interesant"!Eu sint de parere ca nu tot ce e mare sau american e si bun."Capete de guma" din astea vad peste tot.Asta ce a facut:a renuntat la un motor usor si cu centru de greutate coborit si la o transmisie printre cele mai performante si a montat un motor de neam prost si prost ca performante care in prima curba o sa-i rastoarne masina, probabil.Oricum asta numesc americanii performanta:uite mama ce motor mare si ce tare se aude!