Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Primul kit pe Dacia Duster





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018

vezi toate discutiile

Primul kit pe Dacia Duster

Scris de 1tuning pe 03-06-2011




Fara descriere
N-as putea spune ca sunt vre-un mare fan al Daciei. O fi ea o masina de buget, o masina romaneasca, o masina "cu care-ti faci treaba", dar copilaria consumata intr-o Dacie 1310 obosita m-a marcat iremediabil.

Probabil gandindu-se ca in situatia mea sunt multi, baietii de la Eibach au hotarat sa schimbe imaginea marcii romanesti si, ca atare, au luat-o la tunat. Nu, nu e nicio gluma. Dacia Duster a primit un set de jante de aliaj de 20", finisate in crom si negru. Fara descriere
Si asta nu e tot. Un kit Pro-Kit Performance coboara garda la sol cu 3 cm (ceea ce nu-i neaparat bine pentru un SUV) menit sa imbunatateasca manevrabilitatea. Jantele sunt de la Alutec si au fost incaltate cu Michelin Pilot Sport PS2.

La exterior, un bull-bar din inox troneaza pe partea din fata, pragurile si difuzorul fiind din acelasi material.

Laudabila treaba persupunand ca Duster-ul isi va pastra pretul low-cost.

Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




19 comentarii. Posteaza un comentariu

 
02-06-2012 10:01 de darkangel_suie

nu inteleg de ce toata lumea critica dacia duster.traiesc in strainatate iar aici lumea apreciaza f tare dusteru.de exemplu ca masina de teren si comfort dusteru bate nissan qashqai care are un pret aproape dublu fata de dacia noastra.

 
15-06-2011 18:20 de tr3ni

sincer mai degraba iti iei un duster decat nustiu ce cacareaza de suv , toti incerca sa compare dusteru cu tot felu de masini comapara o masina de 18 mii de euro cu una de 30-40 de mii prea .... ,infine loativa duster le spun la toti o masina superba buna pe drumuri forestiere , am incercat unu beleeea in mijlocu drumului o grupa de un metru si latime de ceva tanti deci nai ce zice rupea pamantu cand urca LOATIVA DUSTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!! MERITA

 
10-06-2011 02:38 de alin91

Probabil cu ceva munca din partea uzinii Dacia ar putea scote un Duster la pret de 10 -12 mi e , dar fara antifonari , tratamente , bari vopsite , etc , o masina care daca uzina Dacia ti-ar da-o pe gratis nu ai mai luao , eu sunt de parere ca fiecare plastic , ornament este ajustat pentru a costa cat mai putin , tabla buna costa , cumpara tabla la jumatate de pret si in 6 luni face rechemare in service pt ca apare rugina pe la pasaje . Si asa care este sensul ? O masina ieftina nu este neparat si o masina buna , daca nu ai banii de duster iti cumperi masina 4X4 Chinezeasca la 4 5 mii de e , diferenta o vezi singur in 2-3 ani :) (gen pedala de acceleratie care se blochiaza :)) )

 
09-06-2011 22:10 de jimmy

pt. alin 91 .
Super comentariu ! Imi place gandirea, iar de data asta nu am ce sa reprosez.... Frumos spus, o opinie sincera .
Dar, spune-mi si mie daca masina asta nu ar merita mai degraba un pret in jur de 7-8000 de euro, maxim 10.000. Nu e un pret mai aproape de adevar ?
18.000 este un pret la care poti cumpara o masina " bunicica", sau chiar un SUV ( ce-i drept, nu nou).Iar Duster-ul se vrea o masina, nu un tanc ( sa-l bagi prin santuri, gropi si alte " surprize " ale drumurilor de la noi ).
Oricum, super ideea unui comentariu decent, trebuie sa-l felicit pe autorul lui.

 
09-06-2011 16:41 de alin91

Am mers cu un duster pe rape santuri , noroaie , pot spune ca multe masini scumpe de teren ar ramane intepenita la prima denivelare . Si inca o chestie daca ai banii de o masina scumpa , iati-o nu poti compara dotarile unei masini de 50.000 cu cele de pe Duster care costa undeva la 18.000 ful , si Dacia ar putea pune dublu climatronic, 50 de modele de senzori si mai stiu eu ce balari de dotari , si vin cu o intrebare , ce roman cu familie , salariu acceptabil ar da 30, 40 de mii e pe un DUSTER cu dotari de x6 ?

 
07-06-2011 09:30 de jimmy

P.S.
Eu, cel putin, am avut curajul sa semnez comentariul, spre deosebire de altii.... Cred ca n-au facut-o doar pentru ca nu doresc sa dezvaluie sursa infinita de inteligenta si de bun simt.
Deh, noi ROMANII ... si buna crestere a noastra ..

 
07-06-2011 09:26 de Anonim

Pt. cei " cu gust"
E drept ca eu am un bunker, insa, spre deosebire de dvs., eu am taria de a recunoaste ca nu e nici pe departe un Rols, sau altceva de felul asta. E o masina sigura, cu ceva calitati si dotari de bun gust ( pentru o masina de clasa ei).
As putea incerca sa-ti spun ca nu am rate la banca ( pentru masina, doar pentru casa - ca de, daca ai bunker de mers pe strada, nu poti avea o garsoniera-), insa ar insemna sa-ti dau prea multe informatii pentru creierul tau mediocru ( scuze de jignire, insa asa lasi impresia prin comentariul facut). Consider ca n-are rost sa pierdem vremea cu discutii despre realizari si felul in care am ajuns intr-o anumita pozitie sociala ( aici este vorba despre masini, nu despre conditia fiecaruia).
Asa ca, stimate domn, tin sa va reamintesc ca eu am discutat nu despre cat de buna e masina pe care o conduc ( pentru ca nu este nici pe departe asa cum o lauda toata lumea ), ci despre faptul ca nu sunt de acord sa ridicam in slavi o "masina" invechita ( din toate punctele de vedere ). E chiar asa de greu de inteles ( sau trebuie sa ma exprim intr-o alta limba, una pe intelesul dvs. ) ?
In cazul in care nu a fost clar, comentariile facute erau in legatura cu Dacia, nu cu Volvo, Mercedes, Audi sau alta marca. Eu mi-am exprimat opinia cu privire la acest "lucru" ( pe care dvs. il numiti, cu mare mandrie patriotica, MASINA ), insa se pare, din pacate, ca mintea dvs. ( as putea spune "obosita", insa nu vreau sa va jignesc) nu poate accepta si un alt punct de vedere. Asta e, sunteti roman ( asa cum sunt si eu si, poate, din acest motiv reactionez asa), iar la noi toleranta pentru opinia liber exprimata este zero ( ca sa nu spun ca este chiar sub limita constientului).
Revenind, va rog sa-mi spuneti de ce poate exista, aproximativ la acelasi pret, o masina cu mul;t peste " mandria noastra nationala" (de exemplu : Hyundai sau Opel). Pentru a ramane " pe plaiuri mioritice", puteti sa-mi explicati de ce nu se poate compara Dacia nici macar cu Ford ( din cate stiu eu, fabricat la Craiova) sau cu vechiul ( si mult prea blamatul ) Daewoo ? Nu tot aici se fabrica ( ma rog, numai Ford se mai fabrica )?
Mai mult, in Polonia este fabricata o masina ( Opel, daca nu ma insel) comparabila cu Dacia ( din multe puncte de vedere, din pacate, din cauza reducerilor de costuri ), iar in Cehia este fabricata Skoda. Nu sunt ele masini comparabile cu ceea ce se fabrica la Colibasi ? Si ei, ca si noi, au fost nevoiti sa reconstruiasca totul, insa au reusit sa faca altceva. Si culmea : noi am fi putut s-o facem cu mult inaintea lor si ( poate) mult mai bine ( avem oameni care se pricep mult mai bine la asta, decat au ei).
Din pacate, noi am ramas cu o anumita mentalitate, reusim sa ne multumim cu putin si sa traim fericiti cu asta. Nu suntem nici prosti, nici puturosi, ci suntem ...., ca si " mandria nationala" usor invechiti. Asta e, n-avem ce face, insa, la un moment dat, sper sa ne trezim din letargia asta.
Cu scuzele de rigoare pentru deranjul pricinuit de randurile mele, astept injuraturile si criticile la teugenmihai2002@yahoo.com.
Al dvs
Mihai

 
06-06-2011 21:54 de Anonim

Cat despre solenta si cat despre istoria dacia cred ca era prea tarziu in noapte cand ai scris prostiile alea si erai obosit (ca sa nu te jignesc):)

 
06-06-2011 21:46 de anonim

pt jimmy
Prea te mai dai in stanga si in dreapta cu spetitu pentru masina ta care hai sa fim seriosi este un buncar cu care tre sa iti matchezi pe gps statiile de carburanti la fiecare 100 de km, si chiar daca tu ai rupt hamu intratat incat ai reusit sa iti cumperi un xc 90 asta nu inseamna ca toti sunt puturosi si nu vor sa munceasca, ia sa te vad io pe tine la salar de 1200 de lei spetindute intr-un atelier de facut mobilier de exemplu sa te vad cum iti mai iai buncare care nici macar nu sunt asa de inteligente pe cum le lauda producatoru', ai avut sansa ta bravo tie ti-ai cumparat un buncar sa-l porti sanatos, da nu te mai gasi tu intreaba sa le spui tuturor ce naspa masina e dacia si ce naspa functioneaza si ca e fara forme si ca vai de mine mercedes avea aer conditionat de pe vreamea comunistilor pe cand la noi erau la moda carutele, ia compara tu pretu la un mercedes cu cel al loganului si mai vorbim, lasa tu atata inteligenta cata dospeste in tine si in loc sa faci comentarii lamentabile pe net mai bine dute de pune mana pe ceva ca se apropie 20 si tre sa dai rata la banca pe buncaru cel frumos cu aer conditionat din fabrica si care taie aeru nu-l impinge :)))))) Si pentru informatia ta am avut si dacie si masina cu istorie (nu mentionez marca) de care nu te poti lua asa cum zici tu, da intradevar buncar nu mi-as lua din mai multe motive, dar inteligentule asta e o chestie de gust si posibilitati financiare, numai ca pentru tine e mult prea geru de inteles ce inseamna alegerea unui om in funtie de posibilitati :)

 
06-06-2011 13:44 de jimmy

Era sa uit ( scuze ) : revelimentul DACIA s-a produs, ce-i drept in 2004, dar cu modelul SOLENZA ( asta era o masina bunicica in comparatie cu ce au scos dupa ) nu cu LOGAN-ul.
Pentru cei ce cunosc istoria DACIA .......

 
06-06-2011 13:41 de jimmy

pt. jack
Eu cred ca e mai bine sa gandesti si abia apoi sa vorbesti..... Din fericire nu mai sunt la varsta celor cu pretentii de " pusti de bani gata" si nici nu-mi place sa critic absolut totul in jurul meu.
Eu am muncit pentru masina mea, asa ca nu sunt de acord ca un om care se plafoneaza cu usurinta sa vina si sa faca afirmatii despre ce si cum sunt eu. Stimate domn, daca ai sa muncesti cat mine, ai sa descoperi ca poti ajunge unde sunt eu si fara sa ai niste parinti foarte bogati, sau pe nu stiu cine in "spate".....
Revenind la ideea initiala, eu nu am contestat progresul celor de la Colibasi ( chiar daca, in opinia mea, acesta este un real REGRES, iar asta din cauza colaborarii cu francezii ), ci mi-am exprimat opinia in ceea ce priveste mult laudatul DUSTER.
Nici macar nu am criticat aceasta chestie caruia cu greu i se poate spune automobil ( de regula acestea au o calitate din constructie : taie aerul, nu-l imping - ca in cazul "masinii " mentionate -), ci doar am spus ca trebuie sa fim constienti ca este o " masina" construita prost, cu tehnologie de acum 10 - 12 ani ( motoarele sunt cele care nu se vand la CLIO ), cu un pret de productie mic ( a se vedea finisajul ) si mult prea scumpa pentru ce ofera.
Dar daca, printre cei care au facut comentarii pe aceasta tema ( si care, se presupune, se pricep la masini )exista si persoane care sunt mandrii ca au ( ca si dotare standard ) aer conditionat, geamuri electrice fata, ABS si servodirectie ( chiar si hidraulica, atunci imi cer scuze ca nu sunt entuziasmat de realizarile DACIA.
Sa fie oare din cauza ca MERCEDES avea toate astea ( in plus, si aer conditionat automat) inca din anii '80 ? Poate, poate ca nu ..... cine stie ?
Cat despre cei cu masini " vechi", eu zic sa nu incercam sa comparam DACIA cu maasini care au pretentii, istorie s.a.m.d.
Inca o data IMI CER SCUZE IUBITORILOR DE DACIA SI AI " FRATILOR NOSTRI FRANCEZI " ( ca o paranteza, eu nu am auzit ca francezii ii iubesc pe "fratii lor romanii", dar asta e o alta tema ).
Cu multumiri.
Mihai

 
05-06-2011 14:57 de silviu

este un autoturism ok, raportul pret calitate este destul de bun, gusturile nu se discuta, cel putin mie imi place,

 
05-06-2011 12:30 de jack

multi care vb despre Dacia ca este o masina vai mama ei sunteti doar niste pusti cu bani invatati cu masini bengoase sau unii cu niste Bmw obosite din anii 90....sunt niste masini bunicele atat, nu sunt perfecte in ochii unora care le compara tot timpul cu marci mult mai consacrate de pe paiata cu istorie si evolutie de ani buni...ganditiva ca Dacia a urcat f repede incepand cu 2004 cu primul logan si unde se afla acum. plus ca aceasta fabrica Dacia aduce miii de locuri de munca in tara asta, Si da se poate si mai bine sa scoata un model mai finisat dar pana atunci privitil si cu alti ochi aceste masini

 
05-06-2011 10:41 de soarecosmin92

@jimmy Duster-> Dust=praf, Duster=prafuitorul
P.S. Nu mai folosi google translate, e de cacat

 
05-06-2011 09:22 de jimmy

Bai fratilor !!! TREZIREA !!!! Asta tot o rabla ramane ( dupa cum este si numele - Duster = carpa de praf, aspirator sau cum mai vreti voi - ) asa ca..... paote sa o " tuneze "oricine, n-are ce sa-i faca. Poate doar daca s-ar chinui sa o reconstruiasca, insa asta e alta poveste.
Chestia asta careia voi ii spuneti masina are 2 airbag-uri ( nu are si laterale, macar), ABS mecanic pe rotile fata ( asta se facea acum 7-8 ani ), nici macar n-a auzit de TC, ESP, EBD ..... Si noi spunem despre ea ca este EURO 5 !!!!!!!!!!
Am mentionat ca, in mod obligatoriu, masinile care respecta normele EURO 5 trebuie sa fie dotate ( de producator ) cu DLR ? Daca nu, scuze !!!!
Ma rog, in speranta ca nu v-am suparat ( prea rau) pe voi " laudacii " de Dacia, eu nu mai am nimic de adaugat in afara faptului ca va multumesc pentru efortul de a-mi citi opinia.
P.S. Sunt posesorul unui Volvo XC 90, iar romanii au binevoit sa o inmatriculeze ca fiind EURO 4 ( desi, conform producatorului, este EURO 5 )

 
04-06-2011 23:12 de Anonim

nujt.. ce sa zic? eu am un bmw x5.. si pana mea.. arata bine.. dar parca e prea fara nici'o forma

 
04-06-2011 22:47 de tybylysca

I-mi pare rau dar tot o masina fara forme parca ramane.


 
04-06-2011 18:07 de ValentinSVA

destul de simpatic

 
03-06-2011 17:37 de niccolas

Gandestete ca au coborato 3 cm,dar jantele au ridicato 5-6cm,deci ia gandestete,din contra e putin mai inalta decat era inainte,si oricum,destul de frumos pentru un Duster,tare as vrea sa vad pe plaiurile romanesti o masina ca asta!

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

181 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!