|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Primul BMW M1 fabricat vreodata |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
|
Primul BMW M1 fabricat vreodataScris de 1tuning pe 27-12-2015
Orice pasionat al marcii BMW stie de modelul M1, cel mai performant produs pe care marca bavareza l-a fabricat vreodata. Masina a fost construita in serie limitata, ajungand in zilele noastre sa coste peste 1 milion de Euro in stare buna. Iata insa ca exista si surprize: aparent, tocmai a fost descoperit primul exemplar produs vreodata. Istoria lui BMW M1 incepe cu dorinta germanilor de a intra in competitiile de WRC cu un model sport si performant. Nemtii au inceput discutiile cu italienii de la Lamborghini, pentru a le face un numar suficient de automobile pentru a putea avea omologare de grupa B. Lamborghini a inceput sa produca masina, realizand cateva prototipuri cu motor in 6 pistoane de la BMW, dar la un moment dat a avut loc o neintelegere si nemtii au ales sa produca masina in regim propriu, la fabrica din Germania. Fara indoiala, cei mai interesati ar putea sa fie chiar cei de la Muzeul BMW din Munchen, care, desi au cateva M1-uri in dotare, nu au primul fabricat vreodata. Acesta are insa o valoare inestimabila, mai ales daca ar fi reconstruit si adus in starea originala, iar singurii care ar putea face acest lucru ca la carte sunt cei de la BMW. Ramane insa de vazut la ce suma ajunge licitatia, deoarece acum, dupa ce au licitat peste 50 de persoane, suma a trecut de 40.000 de Euro. Valoarea reala a acestei masini ar putea insa sa atinga o cifra cu 6 zero-uri fara probleme. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
|
|
|