|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Noul Audi R8 |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
|
Noul Audi R8Scris de 1tuning pe 25-02-2015
Dupa 8 ani si 20.000 de exemplare vandute in toata lumea, a venit vremea ca vechea versiune de Audi R8 sa fie inlocuita cu cea de a doua generatie a supercarului. Construit pe aceeasi platforma tehnica ce combina aluminiul cu fibra de carbon precum recent lansatul Lamborghini Huracan LP610-4, noul Audi R8 cantareste cu pana la 50 de kilograme mai putin decat predecesorul sau. Mandri de reusita lor, germanii au insistat sa ne spuna inclusiv ca versiunea de top V10 Plus cantareste acum la doar 1.454 de kg. La capitolul performante, producatorii ai vesti bune. Drept urmare, cresterea valorilor maxime nu ar trebui sa reprezinte chiar o surpriza majora. Nu de alta, dar aceasta catalogare i se potriveste mult mai bine deciziei de a scoate din peisaj motorizarea V8 FSI de 4.2 litri. Noul model va veni cu un motor aspirat cu 10 cilindri in V de 5.200 de cmc, 540 de CP si 540 de Nm, dar va exista si o a doua varianta de motorizare, un motor V10 Plus care va avea 610 CP si 560 Nm. Transmisia va fi cu dublu ambreiaj S tronic si sistemul de tractiune integrala quattro cu diferential mecanic pentru puntea spate. Valorile indicate pentru 0-100 de km/h sunt 3.5 secunde si respectiv 3.2 secunde, iar pentru viteza maxima avem 323 km/h si 330 km/h. La exterior nu avem mari schimbari; se poate spune ca e o evolutie, nu o revolutie. Despre interior nu putem spune acelasi lucru, interiorul este nou-nout si lasa impresia ca pune accentul pe tehnologie mai mult decat pe orice altceva - vezi display-ul de 12.3 inchi complet configurabil, dotat cu procesor grafic Nvidia Tegra 3 si rezolutie de 1440 x 540 pixeli, preluat de la ultimul Audi TT sau comenzile sistemului de climatizare integrate la nivelul gurilor de ventilatie. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
|
|
|