|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Masina Anului 2009, in varianta de performanta: Opel Insignia OPC |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Masina Anului 2009, in varianta de performanta: Opel Insignia OPCScris de 1tuning pe 15-04-2009
Tags: OPC, Opel Insignia
Versiunea cu performanţe a Maşinii Anului 2009, Opel Insignia OPC, se arata in premiera la Salonul Auto de la Barcelona, la zece ani după lansarea primului model OPC. Insignia OPC va intra pe piata europeana in luna mai. Insignia OPC este echipata cu un motor Turbo 2.8 V6, versiune derivată din unitatea de top a gamei Insignia. Puterea maxima de 239 kW/325 CP a fost obtinuta prin reconfigurarea softului ECU si reproiectarea sistemului de evacuare. In plus, versiunea OPC a primit si un set de amortizoare de zgomot centrale si posterioare. Motorul este cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte de viteza. Insignia OPC atinge o viteza maxima de 250 km/h (restrictionata) si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6 secunde. Sasiul a fost si el coborat cu 10 mm, fata de sesiul Insignia. Suspensia adaptiva FlexRide poate fi completata, optional, cu bara frontala HiPerStrut, care ofera manevrabilitate mai buna si reduce perturbarile directiei provocate de cuplul ridicat (400 Nm). Soferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setari de confort ridicat, un mod Sport special si modul OPC pentru performante optime. In pachetul de dotari standard sunt oferite sistemul Adaptive 4x4 si diferentialul autoblocabil electronic (eLSD). Unitatea de gestionare a tractiunii integrale a fost recalibrata pentru a adapta distributia cuplului conform conceptului sportiv al OPC. Sistemul de franare a fost imbunatatit, primind etriere Brembo si discuri perforate de 355 mm pe puntea faţă. Designul noii Insignia OPC este inspirat din prototipul GTC din 2007, pastrand insa filosofia de design Insignia. Spre deosebire de versiunile Insignia mai putin puternice, modelul OPC are o fata redesenata, cu doua prize de admisie verticale de mari dimensiuni si o bara de protectie spate cu tevi de evacuare duble integrate. Jantele de 19 inch (cu pneuri 245/40) sunt dotări standard, iar jantele uşoare forjate de 20 inch (cu pneuri 255/35) sunt disponibile optional. Modificarile se regasesc si la interior: scaune Recaro, volan sportiv cu baza plata, maner special al schimbatorului de viteze, precum si instrumentar de bord cu aspect distinct. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 23 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|