Mopar Dodge Viper e o bruta simpla, cu forta unui ciocan si complexitatea aceluiasi ciocan. Iar versiunea Venom de 1.000 de cai reprezinta putere in cea mai pura forma, fara mecanisme sofisticate de control si tractiune. De aceea nu e de mirare ca tehnologiile fine ale inginerilor de la Stuttgart au dovedit chiar lejer aceasta bestie. Spectacolul cursei, insa, nu-i de colo:
liniutzele nu sunt sport
adevaratii soferi sunt in wrc
sau drifterii japonezi
10-07-2009 02:39 de florinel
ce sa mai zic?
exact ca voi si eu
puterea e inutile daca nu poti tine masina sub control
iar 1000 de cai,nu sunt asa de usor de controlat intr-un dodge vyper....
cred k i-ar mai trebuie sisteme,si ink kte;))
bafta la toti soferii
1000 cai pusi jos ar trebuii sa rupa aderenta si in vit a4a (depinzand de cutie) asa k nu e de mirare spinoutul :)
05-07-2009 22:36 de Bullseye
Pacat ca nu sa facut ziua sa se vada mai bine, oricum greseala mare de sofer, putea sa iasa mai rau....
05-07-2009 16:38 de HHO-ul
si mercedes a ajuns la acelasi bai - prea multa forta, plecare de pe loc compromisa; singurul timp in care e necesar atata forta e probabil pe circuit, dar nu sunt multe circuite pe lumea asta in care sa ai nevoie de atatia cai. Tot ce trece de 400 de cai e deja inutil - odata fiindca mananca prea mult si a doua oara fiindca e greu de tinut sub control. Bafta totusi in continuare celor care au modificat acel Dodge - sper sa realizeze ca e imperios necesar montarea unui sistem de control al tractiunii si al stabilitatii.