Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Kei Car: Suzuki Alto Works RS/R





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018

vezi toate discutiile

Kei Car: Suzuki Alto Works RS/R

Scris de 1tuning pe 10-08-2015




Alto Works RS/R-1
Kei Car este numele dat unei categorii de automobile din Japonia, vandute exclusiv pe piata locala, masini ce respectau niste reglementari de poluare, dimensiune si asigurare astfel incat taxele platite de proprietar sa fie minime. Cu alte cuvinte, automobile minuscule cu motoare si mai minuscule. Este si cazul lui Suzuki Alto, un vehicul de oras care in Japonia s-a vandut si intr-o versiune ceva mai speciala.

Alto Works RS/R-3
Cand Japonia a schimbat in anul 1990 legea cu privire la standardele categoriei numita Kei Car, si producatorii s-au conformat. Cu alte cuvinte, motorul trebuia sa fie de maximum 700 cmc si puterea undeva sub 50 cp, pentru a avea un consum redus. Secretul acestor vehicule minuscule se regasea in dorinta statului de a descongestiona aglomeratia, de a oferi mai multe locuri de parcare si de a avea un aer mai curat. Si pentru asta, acele masini care erau catalogate drept Kei Cars, aveau o asigurare mica, nu plateau taxa de parcare si se bucurau de anumite placute de inmatriculare ce le mai ofereau o serie de avantaje proprietarilor lor, fata de cei care conduceau o masina mai mare, mai spatioasa, mai puternica.

Alto Works RS/R-2
Works RS/X era un Alto cu motor turbo de 657 cmc care producea 64 cp, avea un bodykit aerodinamic si caraghios in acelasi timp, dar si jante din aliaj si un interior dotat cu volan sport si scaune scoica. Micul motor inspirat de la cele de motocicleta era capabil sa atinga o turatie de pana la 9000 rpm, iar cei 64 cp impingeau micuta masina pana la aproape 180 km/h pentru cei mai curajosi dintre soferii acestor micute conserve.

Alto Works RS/R-4
Varianta de top numita RS/R era identica cu RS/X insa avea si tractiune 4x4 permanenta, aceasta fiind singura diferenta. Din pacate pentru proprietarii de Alto Works, in 1991, autoritatile le-au scos din categoria Kei Cars si le-au considerat automobile obisnuite, probabil dupa ce au realizat ca puterea declarata de 64 cp a motoarelor era putin mai mare in realitate... Acest lucru a avut insa si un aspect pozitiv: producatorul a dotat aceste doua modele cu o bancheta spate integrala, lucru rar intalnit la un Alto normal care era obligat sa respecte alte norme de greutate.


Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook





Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

120 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!