bai norbert...ai scos vre-o data mana pe geam la masina knd mergea cu peste 30km/h?daca nu ai scos iti explic:)masina in mers forteaza aerul sa mearga pe langa ea(De aici si aerodinamica...poate ai auzit)...pe limba ta knd mergi cu maisna cu viteza de peste 30km/h poti sesiza usor k bate vantu:D...problema care nu v-ati puso voi e la kti km tre sa alimenteze???
concret niste date despre masina?...banuiesc ca nu au folosit la baza 1.6 vti...
24-02-2010 22:58 de iulian
pai bai mecanicilor ventilatorul este pentru ca sta pe loc....sau ce masini cu peste 1000 de cai nu mai sunt...ex bugatti sau nissan skyline, si lista continua dar le-am spus pe astea ca au peste 1000 direct stock ..astia cum de se racesc sau nus tot masini??
24-02-2010 19:11 de Anonim
ventilatorul e sa raceasca motorul stand pe loc,dar pe sfalt bate vantu ca la 1114 cp tre sa mearga tare fratzilor
24-02-2010 11:29 de vadvol
senzationala,bestiala:)):)):))
asteptam sa o vedem si pe asfalt cum ruleaza
:))cik ii fierbe motoru:))...am auzit'o si p'asta...aia din F1, qm or face sa nu le fiarba motoru...MISTER...:))...comparatia e inadecvata dar merge...cred k are niste planetare(!!!)...oricum e meserie masina...7*
Da voi ati auzit de termocupla?Care porneste cand se incalzeste motorul,si nu se mai incalzeste;)Deci bv vere ,ce n-as da sa ma dau cu masina aia:X:X:X:X!!!
vorba lui norobert numa daca ai cu ce sa racesti motor mergi cu ea ca imediat poate sa fiarba motoru si nu prea ai ceface cu atatai cai poate la liniute da nici acolo ca se incinta motoru repede concluzie degeaba 1114 cai putere
degeaba are atata putere pe loc ..e doar pe tester..pe sosea nu face fata...asta dak nu cumva merge cu "ELICOPTERUL" ala in fata ca sa-i raceasca motorul..Tare ce sa zic :)