|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Alfa Romeo Brera S - editie speciala creata de Prodrive |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||
Alfa Romeo Brera S - editie speciala creata de ProdriveScris de 1tuning pe 21-05-2008
Alfa Romeo Brera, modelul italian ce starneste reactii pavloviene in randul amatorilor de masini de peste tot, primeste de la casa Prodrive un pachet sportiv. Editia Brera S cuprinde numai 500 de exemplare si se adreseaza exclusiv publicului britanic, avand un pret ce porneste de la 31.300 de euro. Vezi mai multe imagini cu Alfa Romeo Brera S Brera S poate fi echipata cu doua motorizari, una de 2,2 litri JTS ce genereaza 185 de cai putere si o unitate V6 de 3,2 litri cu o putere maxima de 260 de cai. Specialistii de la Prodrive au imbunatatit performantele frumoasei Brera schimband complet sistemul de suspensii cu unul mai rigid, cu arcuri sportive marca Eibach si amortizoare Bilstein. De asemenea, au coborat garda la sol cu 10 mm pentru un plus de manevrabilitate si o rulare mai agila, si au schimbat sistemul de esapament - este vizibila noua evacuare dubla cromata. Tunerii au redus greutatea masinii prin inlocuirea jantelor standard cu unele mai usoare, de 19 toli, din aluminiu - pe care le-au invelit in pneuri Pirelli Pzero Nero. Aluminiul a fost folosit si pentru barele anti-ruliu si elementele de suspensie. Rezultatul - o Brera cu 100 de kilograme mai "supla", si asta chiar in varianta dotata cu propulsorul V6. Performantele realizate in urma modificarilor Prodrive nu se vad din cifre, ci din sunetul motorului, comportamentul mai sportiv pe sosea, agilitatea si manevrabilitatea imbunatatite. Brera S echipata cu propulsorul V6 realizeaza sprintul de la 0 la 100 km/h in 7 secunde si atinge viteza maxima de 250 km/h, in timp ce cifrele pentru versiunea mai modest echipata sunt 8,6 secunde si respectiv 223 km/h. Designul nu a suferit modificari majore - ar fi fost pacat ca tunerii sa schimbe o imagine atat de ravnita. Singurele modificari vizuale sunt concentrate in habitaclu: tapiseria neagra cu rosu, insertiile de aluminiu de pe pedalier si placutele cu steagurile Marii Britanii si Italiei de pe tetiere. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 4 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||
|
|