|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > ABT Sportsline si povestea lui A5 Sportback |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||
ABT Sportsline si povestea lui A5 SportbackScris de 1tuning pe 15-12-2009
Cum spuneam si in articolul trecut, sunt unul din infocatii brandului cu patru cercuri. Cuprins oarecum de remuscari pentru ca mi-am denigrat propriul idol (incercam sa fiu obiectiv, deci), m-am hotarat sa dreg busuiocul. Se spune ca era odata, intr-o oarecare zi de septembrie, un constructor german de automobile, fugarit din toate partile si acuzat de toti cum ca nu ar fi in stare sa scoata pe piata un Coupe Confort decent. Si iata cum, ca in orice poveste care, indiferent de situatie, trebuie sa aibe final fericit, constructorul cu pricina s-a apucat sa arate lumii intregi de ce e in stare. In fine, la povesti nu m-am priceput niciodata. Hai sa trecem la lucruri concrete. Va aduceti aminte de A5 Sportback? Da, ala de arata prin pozele spion de parca l-ar fi lovit trenul. Ei bine, nu mica mi-a fost mirarea cand am dat nas in nas cu el prin Bucuresti. E superb! si nu, nu sunt subiectiv. Insa celor de la ABT se pare ca nu le-a convenit ceva si s-au apucat sa-l schimbe. Si luand ei la puricat toata gama de motorizare, s-au oprit asupra propulsorului de 3 litri diesel care producea initial 240 de cai putere. Ce au scos din ea, chiar e de povestit..nepotilor! 310 CP, 610 Nm si o acceleratie de 5.8 secunde. Practic..pana sa apuci sa rostesti "Audi A5 Sportback by ABT Sportsline" te trezesti trecand vijelios pe langa o babuta intr-un Tico. Insa odata ce ai depasit babuta, o sa-ti doresti sa te si opresti..eventual. Pentru asta, inginerii au montat un nou sistem de franare cu discuri de 380 mm. Si daca A5-ul mai avea nevoie si de ajustari ale designului (desi ma indoiesc teribil), ABT vine cu o noua grila, spoilere fata spate, insertii pe aripi si un diffuser care gazduieste o evacuare quad (superb). Iar cireasa de pe tort sunt jantele din aliaj de 20". Oare cei de la Hofele plang in pumni de ciuda? Sau inca se mandresc cu struto-camila lor? Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 5 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||
|
|