|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Informatii tuning > Prizele de aer pentru capota |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||||||||||||||
Prizele de aer pentru capotaScris de 1tuning pe 18-10-2007
Tags: tuning exterior, tips&tricks
Prizele de aer pot lua multiple forme, de la crevase subtile pana la guri agresive care acopera jumatate din capota. Cu cat este mai pare priza de aer, cu atat efectul asupra aerodinamicii si performantelor va fi mai bun. Inainte de a pune mana pe bomfaier pentru a-ti gauri masina, fa-ti un plan bine pus la punct. Evita sa atingi cadrul principal al capotei, pentru ca asta ar afecta cu mult rigiditatea. Cele mai bune locuri pentru prizele de aer de pe capota: - Aproape de filtrul de aer, pentru ca aerul rece de afara sa fie aspirat. Niste canale aditionale vor ajuta la directionarea aerului rece si vor impiedica intrarea aerului cald de sub capota. - Direct deasupra intercoolerului, pentru ca aerul rece sa intre rapid la motor. - La cativa centimetri de gura de evacuare a motorului, zona unde de obicei se creeaza temperaturi ridicate. - Daca priza este asezata direct deasupra radiatorului, efectul de racire va fi redus. Gurile de aer taiate in capota se acopera cu mese metalice, atat din ratiuni estetice cat si pentru a proteja componentele motorului de pietricele. Cele mai aspectuoase prize sunt cele gata incorporate in capotele din fibra de carbon. Panourile din plastic sau fibra de sticla pot ajuta si ele la aspectul gurilor taiate in capota si de asemenea la canalizarea aerului rece, insa este greu sa obtii un finisaj reusit pentru asa ceva. De aceea este mai indicat sa gasesti o capota deja taiata cu care s-o inlocuiesti pe cea standard. Daca totusi alegi metoda cea mai ieftina, anume a taia de unul singur capota, nu uita s-o dai intai jos de pe masina, apoi sa rulezi marginile taieturii spre interior. Finiseaza cu o mesa de buna calitate, pe care o poti vopsi neagra sau in orice alte culori. Asigura-te ca mesa nu rugineste, pentru ca nu numai ca arata foarte inestetic, dar va raspandi rugina rapid catre alte parti ale masinii. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 13 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||||||||||||||
|
|