|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Am tunat si ne-am adunat > Singura Dacie Berlina 1300 Turbo 4x4 |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
|
Singura Dacie Berlina 1300 Turbo 4x4Scris de 1tuning pe 12-01-2015
Tags: Dacia, Dacia 1300
Peti Nemeth din Timisoara este cel care dintr-o simpla Dacie Berlina 1300 a reusit sa o transforme intr-o adevarata bestie. Motorul este de Renault Fuego 1.6 si o putere de peste 132 cp. Aceasta masina are trectiune integrala si o viteza maxima de aproape 200 de km/h. PovesteaTotul a inceput in anul 2000 cand Peti a cumparat masina. Pe atunci, masina era un simplu 1300. Prin 2004-2005 proprietarul s-a gandit ca nu i-ar sta rau cu niste modificari. In acea perioada tocmai se lansate motorul de 1600 de cmc de pe Renault Fuego, insa datorita multilor calutilor-putere, aderanta era rupta foarte usor. Asa i-a venit ideea de a face prima Berlina cu tractiune 4x4. Asa ca in anul 2012 a aparut Berlina 1300 Turbo 4x4. Peti a montat o cutie de viteze cu 5 rapoarte de Renault 18 dotata cu selector 4x4 sau 4x2. Aceasta este o cutie ce ii permitea soferului sa circule mereu cu tractiune fata, iar daca cupla maneta, sa aiba 4x4 cu un raport de 50/50. Foarte interesant este faptul ca si la viteze de peste 160 km/h, Dacia lui Peti merge foarte frumos cu 4x4 cuplat, fara sa existe vibratii sau neconcordante intre felul in care se invart cele 4 roti. Cardanul este o combinatie intre cel de Renault 18 si cel de Jeep Grand Cherokee, realizat custom pentru aceasta masina. Masina mai are frane cu discuri ventilate pe fata, suspensie Ta-Technix de BMW pe spate, stopuri cu LED, geamuri electrice fata, deschidere portbagaj electrica, frana de mana hidraulica, inchidere centralizata, trapa, pasaje de Golf 2 marite ca sa incapa jantele cu pneuri de 15 inchi MSW cu pneuri 195/45/15. Iar capota, ce nu mai este deloc la fel ca cea originala, are o priza de aer mare, la fel ca la un Subaru WRX, dar care are un rol practic: acolo se afla turbina care se inrosea la solicitari mari, iar aerul care intra pe acolo o raceste suplimentar. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
|
|
|