Masina
Modificari
Propune pentru nr.1!
Vezi si:
|
Date generale
Performante:
Carburant:
Ecto Super Diesel (Lukoil)*
Cutie de viteze:
Manuala 5+1 Cu shortshift*
Cai putere:
180
Viteza maxima (km/h):
250
Acceleratie 0-100 (s):
7
|
Dotari:
Aer conditionat:
da
Geamuri electrice:
da
Inchidere centralizata:
da
Airbag-uri:
da
Computer de bord:
da
|
vezi toate datele generale vezi toate pozele
Prezentare: Istoricul acestei masini pana sa intre in posesia mea, e unul simplu, si anume un Golf 4 oarecare adus din Belgia tinut un an in Romania la o familie oarecare din Judetul Botosani ! La Acea Vreme si anume, aproximativ acum un an jumatate cautam innebunit un golf 4 sau un Polo de 90 de cai putere ALH respectiv AGR. Norocul face ca am vazut masina in Iasi, cu anuntul de Vanzare, zi in care am si cumparato. Acum Proiectul meu putea sa inceapa, pentru ca aveam piesa de baza. Pentru ca a circulat 1 an pe drumurile Judetului Botosani a trebuit sa schimb tot ce inseamna Bucse, bielete, brate etc. Pana urmau ideile pentru proiect si pentru ce avea sa fie construita masina, inca nu stiam dar am profitat la maxim de "stockul" acesteia si am incercat putin Rally cu ea unde am reusit in Iasi sa iau locul 1, si la Botosani concurand cu masini de rally am luat un respectabil loc 4. Reprofilanduma la categoria SPL "Presiune Sonora" in competitiile car audio de unde am mai furat doua diplome, lucru care nu a durat mult pentru ca eu vroiam ceva nou. Dupa Aceste incercari s-a cam terminat perioada stock a masinii si am inceput luunguul drum, In a duce masina in maximum de cai pentru turbina Garret si asa chinuita pana atunci. Am inceput prin a schimba tot ce inseamna Bucse cu unele "PowerFlex" foarte rigide, Consumabile cu filtre si uleiuri sport, pentru turatii mari. A urmat o respectabila Suspensie FK Reglabila pe inaltime si am coborat masina la maxim. Cum aproximativ acum ceva timp un soft bun pentru masina mea era scump am optat in a alege duze la Injectoare de pe modelul de golf ASV (cel de 110 cai), astfel transformand al meu golf intr-o masina de 110 cai de la 90, cu care am mai furat o diploma la grupa 90 de cai. Efectul acelei Diplome a fost "moartea ambreiajului", si pentru ca tot trebuia schimbat, am ales o volanta usurata de VW GOLF 2 G60, care impreuna cu ambreiajul sport "sacks" au fost montate sus si daca tot eram in acel stadiu am umblat putin al timonerie si am facut un Short shift changer Home made care merge si astazi superb, doar ca ma lasa sa bag mai greu in marsalier. Intr-un Final a urmat si softul mult Ravnit un "revo stage1" Cu care am dus masina cu injectoarele originale la 132 de caluti, urmat de un update la DRAGOS UGA din Iasi cu injectoarele de ASV si nemaiavand dyno estimam ca am obtinut maxim din turbina si anume 160 - 180 de cai. La acesti cai m-am oprit pentru ca sunt extraordinar de multumit ce am scos din motor de 90 de cai putere ALH, cu care castig 2 - 3 grupe peste cele la care se afla masina, ultima fiind la 1 metru in spatele unui audi a3 de 200+ cai.
|
Tuning exterior
Tuning interior
Volan:
original
Scaune:
Recaro*
Pedale:
Sparco
Folii geamuri:
Llumar
|
Prezentare interior:
Interior Golit, lasat doar scaunele fata + bord!
Ceasuri suplimentare raidHP nightflight cand sunt oprite sunt fumurii iar cand sunt deschise lumineaza ca in pozele de mai sus. Ceasurile indica voltajul respectiv boost-ul din turbina.
|
vezi pagina de tuning interior vezi toate pozele
|
Tuning performante
Ulei motor:
Castrol turbo diesel full syntetic* 5W-40
Aditivi:
Metabond*
Chip tuning:
Complete Chip stage 2* (+90 CP)
Bujii:
Incandescente*
Filtru de aer:
K&N in Carcasa*
Evacuare:
Inox 60 cap-coada*
|
Prezentare performante:
Masina este la aproximativ Stage 3 ca performante. S-au facut 3 softuri si anume cel de ALH, Dupa cel de AHF pentru duzele injectoarelor mai mari, dupa cel de turbina, evacuarea a fost si ea marita de la 55 la 60 renuntand la catalizator si la finala iar evacuarea fiind completa din inox.
|
vezi pagina de tuning motor/performante vezi toate pozele
|
Tuning Audio-Video
10 comentarii. Posteaza un comentariu
|
01-09-2011 09:54 de Kriss
frumoasa masinuta;)
am vazut si videoclipu
e misto
sa o stapanesti sanatos
ai vot maxim
|
|
01-06-2011 11:21 de Acc3nt
5* pentru proiect ;) misto ceasurile
De-a mea ce zici ??
|
|
01-06-2011 09:33 de pytyka
eeeh... colega, colega... cu 5* nu ma faci sa uit de promisiunea ta! :P poate iti faci aparitia la Debrecen duminica :)
ps: o propunere pt monstrul tau :)
|
|
15-05-2011 16:59 de Avenger
Cel mai rapid golf 4 din iasi, Am simtit pe propria piele ! 5* te saluta Ave.
|
|
15-05-2011 16:55 de MnezO
Multumesc de note, Cat despre tuning nu sunt pasionat de cel exterior. Deviza mea e motorul si partea mecanica !
|
|
15-05-2011 16:51 de ionel89
Frumoasa masinuta ai 5* de la mn bafta la tuning!
|
|
15-05-2011 14:22 de RADU_LYN
ai 5* de la mine...imi place...frumoasa :)
|
|
15-05-2011 02:06 de Ipsilante
Cel mai indragit golf4 din Iasi si printre cele mai frumoase !
|
|
15-05-2011 02:02 de MnezO
Multumesc si cu siguranta am grija de ea, e masina mea invingatoare.
|
|
14-05-2011 23:31 de b99nos
Superba masia ta sa ai grija de ea si multa bafta in continuare te astept si pe la mn cu o parere 5*
|
|