Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Masini tunate > Volkswagen > GOLF > Profil masina





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018

vezi toate discutiile

 
   
  • Masina
  • Marca: Volkswagen
    Model: GOLF
    An: 2003
    Date generale
  • Modificari


  • Propune pentru nr.1!
  • Daca vrei sa propui aceasta masina ca nr.1 pe 1tuning.ro apasa pe butonul de mai jos!


  • Vezi si:

  • Volkswagen GOLF (2003)


    Porecla: Black Lava Project
    Proprietar: MnezO

    Scor: 3.57 (11 voturi) | Vizite: 2890 | Comentarii: 10
    Ultima modificare: 15 May 2011

  • Trimite prin Messenger
  • Adauga la prieteni
  • Propune pentru nr.1
  • Reclama ca neadecvat
  • Date generale

    Performante:


    Carburant: Ecto Super Diesel (Lukoil)*
    Cutie de viteze: Manuala 5+1 Cu shortshift*
    Cai putere: 180
    Viteza maxima (km/h): 250
    Acceleratie 0-100 (s): 7

    Dotari:


    Aer conditionat: da
    Geamuri electrice: da
    Inchidere centralizata: da
    Airbag-uri: da
    Computer de bord: da

    vezi toate datele generale   vezi toate pozele

    Prezentare:


    Istoricul acestei masini pana sa intre in posesia mea, e unul simplu, si anume un Golf 4 oarecare adus din Belgia tinut un an in Romania la o familie oarecare din Judetul Botosani ! La Acea Vreme si anume, aproximativ acum un an jumatate cautam innebunit un golf 4 sau un Polo de 90 de cai putere ALH respectiv AGR. Norocul face ca am vazut masina in Iasi, cu anuntul de Vanzare, zi in care am si cumparato. Acum Proiectul meu putea sa inceapa, pentru ca aveam piesa de baza. Pentru ca a circulat 1 an pe drumurile Judetului Botosani a trebuit sa schimb tot ce inseamna Bucse, bielete, brate etc. Pana urmau ideile pentru proiect si pentru ce avea sa fie construita masina, inca nu stiam dar am profitat la maxim de "stockul" acesteia si am incercat putin Rally cu ea unde am reusit in Iasi sa iau locul 1, si la Botosani concurand cu masini de rally am luat un respectabil loc 4. Reprofilanduma la categoria SPL "Presiune Sonora" in competitiile car audio de unde am mai furat doua diplome, lucru care nu a durat mult pentru ca eu vroiam ceva nou. Dupa Aceste incercari s-a cam terminat perioada stock a masinii si am inceput luunguul drum, In a duce masina in maximum de cai pentru turbina Garret si asa chinuita pana atunci. Am inceput prin a schimba tot ce inseamna Bucse cu unele "PowerFlex" foarte rigide, Consumabile cu filtre si uleiuri sport, pentru turatii mari. A urmat o respectabila Suspensie FK Reglabila pe inaltime si am coborat masina la maxim. Cum aproximativ acum ceva timp un soft bun pentru masina mea era scump am optat in a alege duze la Injectoare de pe modelul de golf ASV (cel de 110 cai), astfel transformand al meu golf intr-o masina de 110 cai de la 90, cu care am mai furat o diploma la grupa 90 de cai. Efectul acelei Diplome a fost "moartea ambreiajului", si pentru ca tot trebuia schimbat, am ales o volanta usurata de VW GOLF 2 G60, care impreuna cu ambreiajul sport "sacks" au fost montate sus si daca tot eram in acel stadiu am umblat putin al timonerie si am facut un Short shift changer Home made care merge si astazi superb, doar ca ma lasa sa bag mai greu in marsalier. Intr-un Final a urmat si softul mult Ravnit un "revo stage1" Cu care am dus masina cu injectoarele originale la 132 de caluti, urmat de un update la DRAGOS UGA din Iasi cu injectoarele de ASV si nemaiavand dyno estimam ca am obtinut maxim din turbina si anume 160 - 180 de cai. La acesti cai m-am oprit pentru ca sunt extraordinar de multumit ce am scos din motor de 90 de cai putere ALH, cu care castig 2 - 3 grupe peste cele la care se afla masina, ultima fiind la 1 metru in spatele unui audi a3 de 200+ cai.

    Tuning exterior

    Jante: 17" 8,5J* inch, Oz Racing
    Anvelope: Dunlop 215/40/17*
    Faruri: MnezO`s Joey Mode*
    Spoilere (f / s): nespecificat / nespecificat
    Praguri: nespecificat
    Stopuri: VTM Red*
    Xenon: Da

    Prezentare exterior:


    Membrul MnezO nu a dat detalii despre modificarile exterioare

    spune-i sa le completeze!

                                                                                             
    vezi pagina de tuning exterior   vezi toate pozele

    Tuning interior

    Volan: original
    Scaune: Recaro*
    Pedale: Sparco
    Folii geamuri: Llumar

    Prezentare interior:


    Interior Golit, lasat doar scaunele fata + bord! Ceasuri suplimentare raidHP nightflight cand sunt oprite sunt fumurii iar cand sunt deschise lumineaza ca in pozele de mai sus. Ceasurile indica voltajul respectiv boost-ul din turbina.

               
    vezi pagina de tuning interior   vezi toate pozele

    Tuning performante

    Ulei motor: Castrol turbo diesel full syntetic* 5W-40
    Aditivi: Metabond*
    Chip tuning: Complete Chip stage 2* (+90 CP)
    Bujii: Incandescente*
    Filtru de aer: K&N in Carcasa*
    Evacuare: Inox 60 cap-coada*

    Prezentare performante:


    Masina este la aproximativ Stage 3 ca performante. S-au facut 3 softuri si anume cel de ALH, Dupa cel de AHF pentru duzele injectoarelor mai mari, dupa cel de turbina, evacuarea a fost si ea marita de la 55 la 60 renuntand la catalizator si la finala iar evacuarea fiind completa din inox.

                   
    vezi pagina de tuning motor/performante   vezi toate pozele

    Tuning Audio-Video

    CD/MP3 Player: Sony
    Difuzoare (fata / spate):
    Sony (50 W)  / Sony (50 W)
    Subwoofer: nespecificat
    Amplificare: nespecificat
    Detector radar: nespecificat
    Alarma: nespecificat

    Prezentare audio/video:


    Membrul MnezO nu a dat detalii despre tuningul audio/video

    spune-i sa le completeze!

    vezi pagina de tuning audio/video   vezi toate pozele


    10 comentarii. Posteaza un comentariu

     
    01-09-2011 09:54 de Kriss

    frumoasa masinuta;)
    am vazut si videoclipu
    e misto
    sa o stapanesti sanatos
    ai vot maxim

     
    01-06-2011 11:21 de Acc3nt

    5* pentru proiect ;) misto ceasurile
    De-a mea ce zici ??

     
    01-06-2011 09:33 de pytyka

    eeeh... colega, colega... cu 5* nu ma faci sa uit de promisiunea ta! :P poate iti faci aparitia la Debrecen duminica :)
    ps: o propunere pt monstrul tau :)

     
    15-05-2011 16:59 de Avenger

    Cel mai rapid golf 4 din iasi, Am simtit pe propria piele ! 5* te saluta Ave.

     
    15-05-2011 16:55 de MnezO

    Multumesc de note, Cat despre tuning nu sunt pasionat de cel exterior. Deviza mea e motorul si partea mecanica !

     
    15-05-2011 16:51 de ionel89

    Frumoasa masinuta ai 5* de la mn bafta la tuning!

     
    15-05-2011 14:22 de RADU_LYN

    ai 5* de la mine...imi place...frumoasa :)

     
    15-05-2011 02:06 de Ipsilante

    Cel mai indragit golf4 din Iasi si printre cele mai frumoase !

     
    15-05-2011 02:02 de MnezO

    Multumesc si cu siguranta am grija de ea, e masina mea invingatoare.

     
    14-05-2011 23:31 de b99nos

    Superba masia ta sa ai grija de ea si multa bafta in continuare te astept si pe la mn cu o parere 5*



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    261 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!