am niste probleme cu relantiul.cand schimb din a 3-a in a 2-a(si nu numai) imi apar niste fluctuatii la turometru(parca se inneaca) si cateodata mi se opreste si motorul.ce poate fi?(am schimbat bujiile).ms
am niste probleme cu relantiul.cand schimb din a 3-a in a 2-a(si nu numai) imi apar niste fluctuatii la turometru(parca se inneaca) si cateodata mi se opreste si motorul.ce poate fi?(am schimbat bujiile).ms
am niste probleme cu relantiul.cand schimb din a 3-a in a 2-a(si nu numai) imi apar niste fluctuatii la turometru(parca se inneaca) si cateodata mi se opreste si motorul.ce poate fi?(am schimbat bujiile).ms
salut...eu am avut la opel asa ceva, am curatat si clapeta de acceleratie, am schimbat si bujiile...degeaba! Pana nu am schimbat regulatorul de relanti nu s-a remediat treaba...vreo 3-4 milioane si scapi
poate sa fie oare din cauza ca am filtru de aer sport?
neeea nu are cum din contra trebuie sa traga tare sau u i-ai modificat k sa vn aer la filtru sport??/ k dak nu are filtru de unde sa traga aer deacolo e pt k motoru se incalzeste si filtru numai are de unde sa traga aer trebuie facute site in capota sau sa faci unde-va o sita ca sa vn aerul drept in filtru
si mie mi se intampla la fel cu relantiul...si mai e o faza cand e motoru rece si vreau sa misc masina de pe loc dak o tin sa zic in 2000ture si lucrez din ambreiaj nu merge,moare motoru,iar dak ii trag nitel de tot shocul merge perfect...nici io nush ce poate fi
neeea nu are cum din contra trebuie sa traga tare sau u i-ai modificat k sa vn aer la filtru sport??/ k dak nu are filtru de unde sa traga aer deacolo e pt k motoru se incalzeste si filtru numai are de unde sa traga aer trebuie facute site in capota sau sa faci unde-va o sita ca sa vn aerul drept in filtru
nu are nici o treaba ca are filtru sport si nu tre sa te apuci sa gauresti tabla sa aiba aer..dar inainte sa te apuci sa schimbi tot felu de piese pe la ea incearca sa bagi benzina din alta parte eventual aditivata..ca cine stie...Romania=tara tuturor posibilitatilor
am niste probleme cu relantiul.cand schimb din a 3-a in a 2-a(si nu numai) imi apar niste fluctuatii la turometru(parca se inneaca) si cateodata mi se opreste si motorul.ce poate fi?(am schimbat bujiile).ms
parerea mea ar fi k tre sa verificati si filtrul de benzina sau diesel, depinde de masina...
Si eu am probleme cu relantiul. Ii scot furtunul de la servo frana , se mentine relantiul, daca il pun inapoi incepe sa fluctueze . Scot furtunul de la filtru carbune activ se mentine relantiul, ii pun furtunul si iar fluctueaza. Fac pedale repetate frana se mentine relantiul, in mers nu am probleme. Imi poate spune cineva ce poate fi? Am impresia ca este o lipsa de aer undeva si nu imi pot da seama de unde. E un golf IV , motor 1.4 , 16 valve. Problemele au aparut dupa ce am schimbat discul de ambreiaj , s-a scos furtunul din servo-frana de aer cu supapa de sens unic.
PROBLEMA E URMATOAREA....fluctuatiile la relanti vin de la servo, daca se modifica renaltiul in momentul cand faci pedale, atunci SIGUR E SERVO, iar in momentul cand schimbi din a 3-a in a 2-a si se opreste, amestecul este mult prea bogat...si se ineaca motorul....