Daca nu ti se mai stinge becul dupa ce ai pus contact.. verifica firul de la roata din stanga fata.. sa nu dai ca mine 6,5 mil pe rulment.. bineinteles.. indumat de "un mecanic" de la un service bun.. nu un service oarecare.
am si eu probleme cu opalu am avut un mic eveniment neplacut si am crapat spoilaru si prinderile si nu stiu ce sa fac????????? un mic ajutor din partea voastra se poate??????????????
am si eu probleme cu opalu am avut un mic eveniment neplacut si am crapat spoilaru si prinderile si nu stiu ce sa fac????????? un mic ajutor din partea voastra se poate??????????????
Pana acum am facut vreo 150.000 km cu masina asta.. cand am cumparat-o avea 168.000 in toti acesti km s-au intamplat urmatoarele:
- Rupt planetara stanga (de doua ori); 850 RON/buc
- dus dracu doua bujii (schimbat toate 4); 3500 RON
- spart termoflot (racitor de ulei - tot uleiul din motor a intrat in instalatia de racire GROAZNIC); 800 RON
- schimbat role alternator (de doua ori 650 RON
- spart capac termostat (inlocuit) 180 RON
- schimbat garnitura de chiulasa 330 RON
- spart furtun instalatia de racire la circuitul scurt 80 RON
- schimbat distributie, pompa apa 2500 RON (250.000 km)
- electromotor reparat 300 RON
- curea alternator 150 RON
- garnituri baie ulei si capac tacheti 180 RON
- schimbat rulment ABS stanga fata 650 RON
- schimbat timonerie 550 RON
- schimbat senzor turatie de pe volanta 280 RON
- schimbat radiator clima 1100 RON
- vreo 4 randuri de telescoape si un rand de arcuri (drumurile din tara noastra draga) aprox 900 RON 4 arcuri si 4 telescoape
- pivoti, bucse, capete de bara, si altele -> le-am uitat numarul repet: drumurile din tara noastra draga
- GRAV: dus dracu pompa de injectie 13000 ron noua sau 4600 reconditionata -> trebuie sa ma gandesc.. asta e in prezent..
preturile includ TVA si manopera.. iar manopera este efectuata la un service autorizat si foarte bine dotat.
se poate sa fi omis ceva iar daca o sa imi aduc aminte o sa revin cu completari..
nu stiu cum sa spun .. dar masina ruleaza cel putin 70% pe autostrazi iar in restul de 30% in tara noastra draga.
unele din defectiuni le intaleg dar totusi cred ca sunt umpic cam multe si unele din ele sunt umpic cam scumpe..
Personal imi place OPEL dar uneori ma face sa ma gandesc de doua ori la OPEL (masina personala este Opel Vectra umpik imbunatatita)
din parcul de masini care nu este mare.. sunt 5 masini de trei marci diferite iar Opelul a fost si este cel mai stricacios.. sa zic asa.. in comparatie cu VW T4 care e din '99 si are peste 1.000.000 de km.. exclud Fiat Doblo care are 6 luni si 140.000 km sau Vivaro care are 4 ani si 270.000 km..sau Sharanul care are tot 4 ani si tot undeva in jur de 270.000.
Unele din piese sunt schimbate si din cauza unor "'mecanici priceputi'' o garnitura, rulmetul de ABS.. si mai ceva pe acolo.. dar unele sunt chiar foarte scumpe si nu stiu daca e chiar normal sa se fi defectat.
Daca nu ti se mai stinge becul dupa ce ai pus contact.. verifica firul de la roata din stanga fata.. sa nu dai ca mine 6,5 mil pe rulment.. bineinteles.. indumat de "un mecanic" de la un service bun.. nu un service oarecare.
toate 4 rotile au senor de ABS si daca pe una tzii bulit nu iti mai merge pe niciuna, daca s-a intamplat dupa ce ai fost la service si tzi s-a umblat pe la roti e posibil sa-ti fie zgariat vreun senzor sau satzi fi intrat mizerie intre senzor si "colierul: de ABS. cel mai bine ar fi sa mergi la un service sa puna testerul pe ea si asa iti va spune exact care nu merge si tot asa iti poate reseta si compu sa nu tzi se mai aprinda in masina. chiar daca iei bornele jos tot o sa iti apara in bord pana nu e resetat compu si stearsa eroarea