Locatia aleasa pentru 2009 este pe varianta Constantei, tronsonul situat intre Bd. Tomis si Campusul Universitatii Ovidius.
REGULAMENT
Concursul va fi organizat în conformitate cu prevederile regulamentului Legal Racing. Participarea este deschisă tuturor conducătorilor auto, indiferent de sex, care posedă carnet de conducere categoria B.
COSTURI DE PARTICIPARE
Pentru aceasta etapa adoptam o modalitate noua de inscriere.
Cei interesati de participare au obligatia sa completeze cererea atasata si sa o transmita la adresa constanta@legalracing.ro, sau vor putea completa cererea in ziua concursului.
Costul de inscriere este de 100 RON pentru preinscrieri si 150 RON pentru inscrierile din ziua cursei.
Pentru cei ce se vor inscrie la fata locului anuntam ca intervalul de timp destinat inscrierii va fi 08.30 - 11.30.
Mentionam ca obligativitatea prezentarii documentelor autoturismului si soferului se mentine pentru ambele modalitati de inscriere, toti soferii urmand sa prezinte copii dupa talon, RCA. Atentie la verificarea ITP!
ASIGURĂRI
Fiecare participant va lua parte la competiţie pe propria răspundere şi îşi asumă întreaga răspundere, juridică şi materială, în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile faţă de eventualele pagube sau prejudicii produse automobilului de concurs sau unor terţe persoane.[/size]
AUTOMOBILE ADMISE
Este admis să participe orice automobil înmatriculat , cu Inspecţie Tehnică Periodică şi Asigurare Obligatorie valabile.
Concursul de accelerare se desfasoara cu start de pe loc, sosire lansata, distanta de la start la finish fiind 402 metri.
Grupele se constituie in functie de puterea motorului declarata DE FABRICANT, cu urmatoarele clase :
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficientii respectivi si se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Nitro
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
Puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
Pentru detalii va stam la dispozitie la adresa de mail sus mentionata si la office@legalracing.ro
Locatia aleasa pentru 2009 este pe varianta Constantei, tronsonul situat intre Bd. Tomis si Campusul Universitatii Ovidius.