China Town Racing - curse de accelerare pe 402 metri
Dupa cativa ani de absenta cursele legale pe 402 m revin in Bucuresti.
Legal Racing organizeaza in data de 19 mai 2013 prima cupa de liniute din acest an.
Iata pe scurt toate aspectele care te intereseaza:
Locatie : China Town, Soseaua Bucuresti Urziceni, numarul 17
Accesul pentru spectatori se realizeaza doar din Soseaua Bucuresti-Urziceni, dupa iesirea din Voluntari veti vedea panoul urias cu China Town, aveti banda speciala pentru a putea face stanga in complex.
Accesul spectatorilor este GRATUIT.
Taxa parcare:
10 RON turisme
15 RON dubite
20 RON platforma cu masina
!!!ATENTIE!!!
Aveti in vedere faptul ca spectatorii vor sta pe iarba! Va rugam sa va incaltati corespunzator pentru a rezista fara dureri de spate cele 6 ore.
!!!ATENTIE!!!
Se anunta o zi foarte calduroasa asa ca va recomandam, pentru a evita orice probleme de sanatate, sa purtati imbracaminte deschisa la culoare si sa aveti sepci sau alte accesorii pe cap. Nu ne dorim sa plecati acasa cu o durere de cap cauzata de insolatie
La fata locului veti gasi locuri amenajate special de unde puteti cumpara mancare si bautura.
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
FOARTE IMPORTANT!!!
- pot participa masini fara ITPvalabil
- pot participa masini fara acte
- pot participa masini inscrise in alte tari
- nu trebuie sa fie la volan proprietarul sau sa aibe soferul imputernicire
- masinile pot fi usurate, pastrand la exterior forma de fabrica si fara sa fie afectata structura.
Dupa inscriere toate masinile vor trece printr-o inspectie tehnica efectuata de organizatori
Startul se va da in ordinea anuntata de organizator la fata locului.
Cursa va fi cronometrata, dar clasamentul se face in sistem piramidal. Primul care ajunge la finish trece mai departe. Concurentii vor primi la final timpii obtinuti.
Pentru a asigura sanse egale tututor participantilor primul run nu este eliminatoriu.
CLASE DE PARTICIPARE - GRUPE
Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :
A – sub 90cp
B – intre 90 si 115cp
C – intre 115 si 150cp
D – intre 150 si 200cp
E – intre 200 si 250cp
F – intre 250 si 300cp
G – intre 300 si 375cp
H – intre 375 si 430cp
I – intre 430 si 550cp
J – peste 550cp
Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.
Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.
INCADRAREA IN GRUPE
La incadrarea in grupe se iau in calcul coeficientii de corectie afisati mai jos
- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)
Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)
Pentru compresor sau N2O – 1.3
*Coeficientul este luat in calcul doar pentru modificarile care nu sunt trecute in talonul masinii
- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)
Tractiune fata - 0.95
Motor central - 1.15
Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)
Mod de calcul al incadrarii in clase:
P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf
P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei
Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase
OBLIGATORIU PENTRU CONCURENTI :
- Utilizarea centurii de siguranta.
- Daca masina este prevazuta cu dispozitiv de securitate intern cu bare/rollbar, casca si centura de siguranta devin obligatorii.
OFICIALII CONCURSULUI :
Director organizatoric de concurs : Sebastian Sandu (0723691731), Adrian Lepadatu (0721205645)
Director sportive: Alin Niculescu (0722413996)
Secretar sef : Alin Niculescu
Sef verificare tehnica : Alin Niculescu
Sef securitate : Petrescu Razvan/LR si Ionut Vasile – IGG
Judecator de fapte (contestatii) : Damasaru Tanase (0732600279)
Cronometror sef : Dragomir
Sef centru presa : Damasaru Tanase / Stefan Popescu
Trezorier : Stefan Popescu (0722206401)
Dupa terminarea concursului, pana la festivitatea de premiere se vor putea efectua manse ‘la liber’ fara cronometrare si pe raspunderea participantilor.