am si eu o dacie berlina,din 2003,si as vrea sa mai fac ceva modificari pe la ea,cum ar fi:jentile intoarse,acum nu stiu daca sunt legale,nu am chef sa raman fara talon.si inca ceva,eu am modelul pe injectie,se mai poate face vreo modificare pentru cai putere in plus?
va multumesc
deci sa fie clar daca te opreste RARul ramai fara talon indiferent ca ai jante intoarse si motor de reno Alpine turbo indiferent ca e stock atat timp cat ai 1310 vei ramane fara talon sigur iti gasesc ei nod in papura asa ca fa-ti masina cum vrei si nu iti mai face atatea griji cand ii vezi faci cale intoarsa si gata
As vrea sa punem la punct, de comun acord niste pasi, niste directii, niste idei pentru modificarea masinii, Dacia, poate si alte marci.
Imi expun punctul de vedere, vorbind din propria experienta de Dacia si despre cum am vazut fenomenul asta de modificare a ei.Si ii rog pe cei implicati sa isi expuna punctul lor.
In primul rand, Daciile sunt intr-o stare tehnica precare, majoritatea, tabla ruginita, vopsea sarita, apa care intra in habitaclu, motor care bate, mananca ulei..etc...
NU incepeti modificarile pana cand starea ei tehnica revine la normal, adica pana cand remediati problemele tehnice(motor, tabla, frane etc..)Multi cad din masini si isi pun neoane sub c** .Nu e ok.
Daca aveti o Dacie 1300, incercati sa o readuceti sa starea ei tehnica si estetica din anul in care a fost fabricata, inlocuiti piesele cu unele de calitate si nu toate cacaturile pe care le gasiti in magazin, mai ales cand sunt dezmembrarile pline de piese si de masini, piese frantuzesti, foarte bune si ieftine.Nu puneti spoilere de cn1, cn3, cn4 pe ele, nu puneti triple mari sau alte rahaturi.Nu puneti capace de plastic, cand puteti sa trageti o mana de vopsea pe jante si sa lustuiti capacele clasice din metal cu pasta abraziva pana se fac "oglinda"si o sa arate de 1000 de ori mai bine.Modificari puteti aduce la nivel tehnic.Altfel o sa va vada cei de pe strada cu o D1300, reconditionata frumos, cu modificari de bun gust, il locul uneia cu spoilere de cielo si oua kinder pe antena de la radio.Nu va bateti joc de ele...
La fel se pune problema si in cazul modelelor mai noi.Nu impresionati pe nimeni daca aveti un 1310 cu spoilere din fibra, facute la nea Gigi, dar lasati norul fum de ulei dupa voi.
Nu incarcati masinile cu fel si fel de accesorii de prin targ, aerisiri false, neoane, capace cromate din plastic, huse de c**** , imitatie de piele sau alte prostii din astea.
Nu puneti filtre sport ieftine, uleiuri de rahat, sau alte chestii ieftine la ea.
Avem pe site-ul asta 100000000 de exemple de "tuning"( nu stiu daca pot sa ii zic asa) pentru Dacia...oameni care si-au batut joc de masini incarcandu-le cu fel si fel de prostii...
Cateva hit-uri:
1.Un filtru sport nu te umple de cai-putere, pentru aia trebuie sa iti golesti buzunarele
2.O toba sport nu te face mai "dur" nu ai o masina mai sportiva decat era inainte
3.O folie pe geamuri aruncata in scarba, de negrul cel mai negru,nu te face sa te simti ca intr-un Mercedes
4.Daca ai stickere cu NOS, BORLA, PILOT, PLM, nu ai mai multa putere, fii modest si nu face reclama(sau antireclama producatorilor de piese de tuning)
5.Niste spoilere aruncate in scarba nu iti fac, cazanu' mai aerodinamic decat era inainte
6.As putea sa continui la nesfarsit, sunt destule exemple pe aici...
Si aveti grija la mecanicii la care va duceti sa va reparati masinile, majoritatea sunt niste oameni de 2 lei, care vor sa va usureze bugetul, care va indeamna la reparatii rapide si prost facute.Nu ii lasati sa-si bata joc de masinile voastre.