Stateam de vorba cu niste prieteni despre tuning si Logan, este sau nu Loganul masina care se preteza cel mai bine la tuning ? Eu zic DA, voi ce parere aveti
Stateam de vorba cu niste prieteni despre tuning si Logan, este sau nu Loganul masina care se preteza cel mai bine la tuning ? Eu zic DA, voi ce parere aveti
daaa, de departe masina care se preteza cel mai bine la tuning, romanu e foarte inventiv, exemplu cel mai bun fiind designul loganului care e, parca turnat pentru tuning !!!!!!!!!!!!!!!!!
daaa, de departe masina care se preteza cel mai bine la tuning, romanu e foarte inventiv, exemplu cel mai bun fiind designul loganului care e, parca turnat pentru tuning !!!!!!!!!!!!!!!!!
daaa, de departe masina care se preteza cel mai bine la tuning, romanu e foarte inventiv, exemplu cel mai bun fiind designul loganului care e, parca turnat pentru tuning !!!!!!!!!!!!!!!!!
Stateam de vorba cu niste prieteni despre tuning si Logan, este sau nu Loganul masina care se preteza cel mai bine la tuning ? Eu zic DA, voi ce parere aveti
in romania nu puteau ai draq sa fabrice loganu cu interioru asta dar pt cei din strainatate pot vezi cum e romanu la alti lux si la noi stok
Cel mai luxos Logan gasit de mine este Mahindra pt India cu tapiterie din piele, lemn, scaune incalzite si cutie automata.
Pai si daca e automata,dc are 3 pedale..nu ar trebui 2:-??,k doar nu o fi tiptronica!oricum loganu tot logan ramane.Nu vreau sa fiu carcotas,dar: in tabla sunt varza loganurile,motorizare de c**** ,daca si in 2010 noi nu avem o dacie cu vreo 200-250de cai.De abea am ajung la 104 cai sau nush exact cat are 16 valve,dupa mine,dintre toate loganurile alea sunt campioane si mcv-urile,ca sunt nsite masini foarte legate,restu ma cam lasa rece!Sa nu credeti gresit,sunt fan dacia dar,e parerea mea.
Din pacate nu am putut face rost de o fotografie cu interiorul uni Logan cu transmisie automata, dar mai caut, inginerul cu care am vb eu si care a testat modelul automat inca de acum 1 an, sa declarat incantat de modul cum merge masina, transmisia de de provenienta Nissan. Pe piata romaneasca vor intra din 2012 aceste variante cu transmisie automata, odata cu noul Logan.
Pai si daca e automata,dc are 3 pedale..nu ar trebui 2:-??,k doar nu o fi tiptronica!oricum loganu tot logan ramane.Nu vreau sa fiu carcotas,dar: in tabla sunt varza loganurile,motorizare de c**** ,daca si in 2010 noi nu avem o dacie cu vreo 200-250de cai.De abea am ajung la 104 cai sau nush exact cat are 16 valve,dupa mine,dintre toate loganurile alea sunt campioane si mcv-urile,ca sunt nsite masini foarte legate,restu ma cam lasa rece!Sa nu credeti gresit,sunt fan dacia dar,e parerea mea.
ce te face sa crezi ca intre tabla de la logan si cea de la renault clio, megan; hyunday accent, fiat albea, chevrolet aveo, si multe altele e vreo diferenta; ia si tu un ciocan si testeaza si dupa aia mai vorbim !!!!!!
ce te face sa crezi ca intre tabla de la logan si cea de la renault clio, megan; hyunday accent, fiat albea, chevrolet aveo, si multe altele e vreo diferenta; ia si tu un ciocan si testeaza si dupa aia mai vorbim !!!!!!
Frate inchide tu usa la un logan si inchidel la un clio sa vezi sunetul care se aude.La logan se aude tabla goala,pe cand la clio se simnte sunetul ala plin,adica antifonata masina.Si app,renault clio are aripile de fibra,pe cand loganul dupa cate imi aduc eu aminte este TABLA GOALA!.App,nu compara hyunday accent cu logan,e o mare diferenta!totusi.