@TEI eu am enumerat la general toate tipurile de tuning nu am facut referire la ceva anume ... un lowrider "bling bling" cum ai zis tu costa mult peste o varianta clean a unei orice alte marci... deoarece este facut "replace with bling" si nu cred k sunt asa ieftine ornamentele cromate + hidaulicele + rims`urile OLD style + detalii in amanunt ... asa ca fapt divers !
@TEI eu am enumerat la general toate tipurile de tuning nu am facut referire la ceva anume ... un lowrider "bling bling" cum ai zis tu costa mult peste o varianta clean a unei orice alte marci... deoarece este facut "replace with bling" si nu cred k sunt asa ieftine ornamentele cromate + hidaulicele + rims`urile OLD style + detalii in amanunt ... asa ca fapt divers !
da la acest tip de tuning de multe ori jantele ajung sa coste mai mult decat masina tin minte ca am vazut una la care o singura janta costa 2000 de euro si avea spitele suflate cu aur
ok azi am vazut o dacia 1310 facuta in stil rat rod mai exact cu rugina din beljug dar tapana prin punctele esentiale... motorul luna mai curat ca al meu iar garda la sol abea daca bagi un pachet de tigarii in picioare mi s-a parut foarte interesanta
App de tuning,eu nu cred ca masina mea face parte din aceasta categorie.Pentru niste jenti,aripi,astupat manere,pleoape din capota si un sist audio care se aude bine,iar la interior e stock este ingrijita cat se poate de mult si nimic mai mult,nu pot spune decat ca este putin aranjata ca modificata ar fi probabil prea mult,in comparatie cu cu termenul Tuning......oricum aici e vb de partea materiala a fiecarui individ si ideile sale,nimeni nu v`a putea opri pe cineva sa nu isi puna pe dacie sau si alte marci consacrate sub sigla observand:d&g,armani,nos,nike,bbs sau stiu eu multe alte stickere cu fel si fel de branduri,prob pe care si le`ar dori pe masina,dar bine inteles din cand in cand mai vedem si cate o masina care pur si simplu ne lasa cu gura cascata.Si aici putem sa dezvoltam acest subiect cred ca pe cel putin 20 de pag cu idei fel si fel.Eu ma opresc aici si va doresc tuturor numai realizari si idei cat mai originale.Bafta
App de tuning,eu nu cred ca masina mea face parte din aceasta categorie.Pentru niste jenti,aripi,astupat manere,pleoape din capota si un sist audio care se aude bine,iar la interior e stock este ingrijita cat se poate de mult si nimic mai mult,nu pot spune decat ca este putin aranjata ca modificata ar fi probabil prea mult,in comparatie cu cu termenul Tuning......oricum aici e vb de partea materiala a fiecarui individ si ideile sale,nimeni nu v`a putea opri pe cineva sa nu isi puna pe dacie sau si alte marci consacrate sub sigla observand:d&g,armani,nos,nike,bbs sau stiu eu multe alte stickere cu fel si fel de branduri,prob pe care si le`ar dori pe masina,dar bine inteles din cand in cand mai vedem si cate o masina care pur si simplu ne lasa cu gura cascata.Si aici putem sa dezvoltam acest subiect cred ca pe cel putin 20 de pag cu idei fel si fel.Eu ma opresc aici si va doresc tuturor numai realizari si idei cat mai originale.Bafta
Nu, masina ta nu face parte din categoria respectiva, chiar ai modificari de bun gust, este lucrata discret si s-a pastrat intr-o forma cat mai buna.
Apropo de modificari de calitate, la 4tuning days, batranele dacii, au iesit in evidenta prin modificari facute foarte frumos.Nastase Bogdan, Morcov si Adrian YLI, au masini de nota 10+ de la care putem sa ne inspiram.Sunt exemple perfecte.Salutare la toata lumea!
Nu, masina ta nu face parte din categoria respectiva, chiar ai modificari de bun gust, este lucrata discret si s-a pastrat intr-o forma cat mai buna.
Apropo de modificari de calitate, la 4tuning days, batranele dacii, au iesit in evidenta prin modificari facute foarte frumos.Nastase Bogdan, Morcov si Adrian YLI, au masini de nota 10+ de la care putem sa ne inspiram.Sunt exemple perfecte.Salutare la toata lumea!
Despre dacia YLI,pot spune ca era loc si de mai bine,cum ar fi:daca v'ati uitat atenti la aripa din stanga,la imbinarea pragului putea sa faca mai frumos,ca se vede imbinarea evazarii cu pragul.Lucru ce se putea remedia cu un prag fals,si zic eu ca ar fi dat mai bine!Motorul este piesa de rezistenta a masinii,bine si capota,dar pe mine unu nu ma prea pasioneaza sa se deschida capota in pozitia in care este,dar deh...gusturile nu se discuta!Per-total e o masina destul de frumos lucrata!
Despre dacia YLI,pot spune ca era loc si de mai bine,cum ar fi:daca v'ati uitat atenti la aripa din stanga,la imbinarea pragului putea sa faca mai frumos,ca se vede imbinarea evazarii cu pragul.Lucru ce se putea remedia cu un prag fals,si zic eu ca ar fi dat mai bine!Motorul este piesa de rezistenta a masinii,bine si capota,dar pe mine unu nu ma prea pasioneaza sa se deschida capota in pozitia in care este,dar deh...gusturile nu se discuta!Per-total e o masina destul de frumos lucrata!
capota se deschide asa pt ca e mult mai usor si mai comod sa lucrezi asa la motor ca sa nu mai zic daca trebuie dat motoru afara... ca nu mai trebuie demontata capota si eu cred ca omu asta scoate destul de des motoru de pe masina
capota se deschide asa pt ca e mult mai usor si mai comod sa lucrezi asa la motor ca sa nu mai zic daca trebuie dat motoru afara... ca nu mai trebuie demontata capota si eu cred ca omu asta scoate destul de des motoru de pe masina
Da,dar atat de usor s epoate da si capota jos sa lucrezi linistit la motor
e nasol sa stai sa aliniezi capota de fiecare data... de multe ori mi sa intamplat sa mesteresc pe la motor si sa ma incurce nenorocita aia de capota care se deschide invers
e nasol sa stai sa aliniezi capota de fiecare data... de multe ori mi sa intamplat sa mesteresc pe la motor si sa ma incurce nenorocita aia de capota care se deschide invers
In fine,capota,ca,capota,dar la prag cu imbinarea evazarii? ce explicatie mai ai:-??Si aripa de spate,se vede urma de la spoiler.Eu unu daca m-as prezenta la un salon de tuning,pai as incerca sa arate cat mai bine masina.Nu vreau sa gasesc nod in papura,dar o spun si o repet.Motorul si jantele sunt piesa de rezistenta a masinii,restu mi se pare cam.....in graba facute