ce parere aveti despre adivi pt ulei de motor au vrun efect pozitiv care sa se cunoascapt k as vrea sa folosesc si eu la buburuza mea.cati dintre voi il folosesc????
astept pareri.
Aditivi auto in special pentru uleul de motor au fost inventati in special pentru uleiurile de motor organice si semi-sintetice. Daca consultati orice manual de masina sau de service ve-ti vedea ca producatorii nu recomanda nici un aditiv, in schimb in conditiile grele recomanda un schimb de ulei cam la jumatatea kilometrajului dintre revizii. Uleiurile sintetice full nu necesita aditivi. In plus, daca shimbul de ulei se face dupa recomandarile producatorului, tipului respectiv de masina, in conditii grele (iar cand zic conditii grele ma refer la mersul prin oras zi de zi, trafic intens, praf mult, stat cu orele in ambuteiaje si prins fiecare stop pt ca la noi se pare ca nu se pot sincroniza stopurile ca in alte tari) nu prea o sa aveti probleme cu masina. Din propria experienta am invatat ca e mai bine sa te iei dupa cel care a construit masina, decat dupa gura lu' Mitica sau Georgica, sau alte vedete internationale care luate la bani marunti or sa spuna ca au vazut ei ca merge la nustiu ce masina si s-au pus si ei. Eu am 2 Matizuri luate la un an diferenta si va pot spune ca orice mica diferenta in alegerea uleiului (vascozitate, numele firmei, costul/litru) schimba radical mersul masinii. Opelul recomanda din ce am citit si am vazut uleiurile de motor GM. Pot spune ca am incercat si eu noul Dexos 2 full sintetic 5W-30 si fata de vechiul Dexos intradevar s-a redus consumul, iar fata de ce-l de-al doilea Matiz, care este al tatalui meu si care s-a luat dupa nenumarati mecanici de service Daewoo care i-au pus ulei de 10W-40, iar in comparatie cu masina mea are un mers mai mosesc si lipsit de vlaga, va zic ca cel mai bun lucru e sa nu ascultati de cuvinte vorbite, ci sa le luati din manualele producatorilor.
Aditivi auto in special pentru uleul de motor au fost inventati in special pentru uleiurile de motor organice si semi-sintetice. Daca consultati orice manual de masina sau de service ve-ti vedea ca producatorii nu recomanda nici un aditiv, in schimb in conditiile grele recomanda un schimb de ulei cam la jumatatea kilometrajului dintre revizii. Uleiurile sintetice full nu necesita aditivi. In plus, daca shimbul de ulei se face dupa recomandarile producatorului, tipului respectiv de masina, in conditii grele (iar cand zic conditii grele ma refer la mersul prin oras zi de zi, trafic intens, praf mult, stat cu orele in ambuteiaje si prins fiecare stop pt ca la noi se pare ca nu se pot sincroniza stopurile ca in alte tari) nu prea o sa aveti probleme cu masina. Din propria experienta am invatat ca e mai bine sa te iei dupa cel care a construit masina, decat dupa gura lu' Mitica sau Georgica, sau alte vedete internationale care luate la bani marunti or sa spuna ca au vazut ei ca merge la nustiu ce masina si s-au pus si ei. Eu am 2 Matizuri luate la un an diferenta si va pot spune ca orice mica diferenta in alegerea uleiului (vascozitate, numele firmei, costul/litru) schimba radical mersul masinii. Opelul recomanda din ce am citit si am vazut uleiurile de motor GM. Pot spune ca am incercat si eu noul Dexos 2 full sintetic 5W-30 si fata de vechiul Dexos intradevar s-a redus consumul, iar fata de ce-l de-al doilea Matiz, care este al tatalui meu si care s-a luat dupa nenumarati mecanici de service Daewoo care i-au pus ulei de 10W-40, iar in comparatie cu masina mea are un mers mai mosesc si lipsit de vlaga, va zic ca cel mai bun lucru e sa nu ascultati de cuvinte vorbite, ci sa le luati din manualele producatorilor.
vreau sa folosesc un aditiv pt ulei pt ca-mi bat tachetii,s km aude un pic urat si poate numai bate daca pun un aditiv deocamdata nu pot sa-i schimb
vreau sa folosesc un aditiv pt ulei pt ca-mi bat tachetii,s km aude un pic urat si poate numai bate daca pun un aditiv deocamdata nu pot sa-i schimb
Daca iti bat tachetii, aditivul nu o sa te ajute, in schimb mergi la un service sau la un mecanic si vorbeste sa iti regleze tachetii, ei s-ar putea sa fie buni, doar slabiti.
Daca iti bat tachetii, aditivul nu o sa te ajute, in schimb mergi la un service sau la un mecanic si vorbeste sa iti regleze tachetii, ei s-ar putea sa fie buni, doar slabiti.
]
la mine tachetii sunt hidraulici, mi-a zis mecanicu k trebuie sa-i schimb,maine schimb pompa de ulei alti bani alta distractie
app ce ulei imi recomanzi la un motor benzina cu 236000km? eu acum folosesc semi-sintetic 10-40 aral,gm si mobil s2000.mersi
la mine tachetii sunt hidraulici, mi-a zis mecanicu k trebuie sa-i schimb,maine schimb pompa de ulei alti bani alta distractie
app ce ulei imi recomanzi la un motor benzina cu 236000km? eu acum folosesc semi-sintetic 10-40 aral,gm si mobil s2000.mersi
Avand in vedere ca esti din Dambovita uleiul 10W-40 nu este pentru masina ta. Avand in vedere ca in Judetul Dambovita s-au inregistrat temperaturi de pana la -31 grade Celsius si maxime de 35 vara. Eu ti-as recomanda un ulei 5W-30 sintetic full care este mai putin vascos la temperaturi mici, iar motorul tau o sa porneasca mult mai repede la temperaturi scazute si in acelasi timp iti ofera o protectie buna pe timp de vara, fata de 10W-40 care nu ofera o protectie buna motorului sub -20 de grade celsius. In plus 5W-30 este mai putin vascos ceea ce inseamna ca motorul v-a trage mai usor, ce rezulta un consum mai mic. Avand in vedere ca GM-ul, Vauxhall si Opel sunt bot in bot de mai multi ani iti recomand chiar uleiul GM Dexos 2 5W-30 (in anumite magazine si anumite siteuri il gasesti si ca ulei Opel Dexos 2 5W-30). Daca il folosesti sa nu te mire ca masina ta o sa fie mai nervoasa si mai rapida. Daca vrei poti cauta pe net si ai sa gasesti, chiar eu am gasit asta seara, manualul de service pentru Opel Corsa B, in care iti ofera toate detaliile despre masina ta, despre reparatiile care le poti face si printre altele vezi exact ce componenta iti trebuie si ce face.
Avand in vedere ca esti din Dambovita uleiul 10W-40 nu este pentru masina ta. Avand in vedere ca in Judetul Dambovita s-au inregistrat temperaturi de pana la -31 grade Celsius si maxime de 35 vara. Eu ti-as recomanda un ulei 5W-30 sintetic full care este mai putin vascos la temperaturi mici, iar motorul tau o sa porneasca mult mai repede la temperaturi scazute si in acelasi timp iti ofera o protectie buna pe timp de vara, fata de 10W-40 care nu ofera o protectie buna motorului sub -20 de grade celsius. In plus 5W-30 este mai putin vascos ceea ce inseamna ca motorul v-a trage mai usor, ce rezulta un consum mai mic. Avand in vedere ca GM-ul, Vauxhall si Opel sunt bot in bot de mai multi ani iti recomand chiar uleiul GM Dexos 2 5W-30 (in anumite magazine si anumite siteuri il gasesti si ca ulei Opel Dexos 2 5W-30). Daca il folosesti sa nu te mire ca masina ta o sa fie mai nervoasa si mai rapida. Daca vrei poti cauta pe net si ai sa gasesti, chiar eu am gasit asta seara, manualul de service pentru Opel Corsa B, in care iti ofera toate detaliile despre masina ta, despre reparatiile care le poti face si printre altele vezi exact ce componenta iti trebuie si ce face.
cred k este km subtire pt un motor q atatia km k al meu,unde ai gasit manual de reperatii corsa b in romana k eu n-am gasit nimic in romana pt a mea????????
cred k este km subtire pt un motor q atatia km k al meu,unde ai gasit manual de reperatii corsa b in romana k eu n-am gasit nimic in romana pt a mea????????
In romana nu am gasit, doar in germana si in rusa. Cel in rusa este mai greu de folosit fiind facut in format elelctronic .exe, dar cel in germana este un pdf mult mai simplu de folosti nu numai din cauza informatiilor vizuale pe care ti le ofera dar germana este mult mai apropiata de engleza.
Din cate am citit si cercetat, nu se pune un ulei mai vascos in functie de uzura masinii sau de varsta de care o are, asta cu conditia ca vorbim de uleiurile sintetice. Dar daca vrei sa te documentezi si sa te convingi si tu personal poti incepe cu http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html, unde gasesti informatii elementare.
In romana nu am gasit, doar in germana si in rusa. Cel in rusa este mai greu de folosit fiind facut in format elelctronic .exe, dar cel in germana este un pdf mult mai simplu de folosti nu numai din cauza informatiilor vizuale pe care ti le ofera dar germana este mult mai apropiata de engleza.
Din cate am citit si cercetat, nu se pune un ulei mai vascos in functie de uzura masinii sau de varsta de care o are, asta cu conditia ca vorbim de uleiurile sintetice. Dar daca vrei sa te documentezi si sa te convingi si tu personal poti incepe cu http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html, unde gasesti informatii elementare.
m-am hotarat numai bag nici un aditiv, astept pana rezolv sa schimb axul cu came