Salut... voi ce parere aveti de filtrele sport??ca eu nu stiu sa ma decid...sa imi pun s`au nu.pe net am gasit tot felu de pareri,car ar fi bune...ca nu ar fi bune...ca masina ar manca mai mult,ca iarna nu`i bn sa`l folosesti... nu stiu ce sa fac.cei care aveti,spuneti sunteti multumit?
Salut... voi ce parere aveti de filtrele sport??ca eu nu stiu sa ma decid...sa imi pun s`au nu.pe net am gasit tot felu de pareri,car ar fi bune...ca nu ar fi bune...ca masina ar manca mai mult,ca iarna nu`i bn sa`l folosesti... nu stiu ce sa fac.cei care aveti,spuneti sunteti multumit?
si eu sunt fff curios ce zic alti ,sieu la randul meu am ascultat si pareri bune si rele
eu sunt unul dintre cei care folosesc un filtru de aer... pai sa vedem cam ce ar putea sa se intample... in primul rand un filtru de aer SPORT nu face altceva decat : debitul de AER sa intre in cantitate mai mare amestecand deasemenea BENZINA in aceeasi cantitate (mare 1-2l/100km) in schimbul unei urcarii in turatie mai rapide si un zgomot mai grav cea ce face k motorul sa sune SPORT - dar este valabil pt motoarele cu o cilindree mai maricica undeva de la 1400 in sus... cat despre dezavantaje : sunt 2 mari si late cel putin problematice - 1 avem un consum putin mai ridicat 2 - cand ploua martor check engine aprins si masina trage km in gol ! asa k alegerea este a voastra - eu am ales FILTRU ... si sunt multumit de randamentul BATRANICII!
Salutare,
daca vorbim de pareri, am si eu una...filtrele sport sunt concepute special pt. masini de "fuga", ca au fost adaptate si la alte de masini dupa placul si pe buzunarul proprietarilor...este alta problema, principiul lor este de a usura trecerea aerului prin el catre motor (mai mult aer + mai mult combustibil = mai multa putere) dar in acest mod prin filtru va trece mult mai multe impuritati din exterior catre motor care intr-un final va micsora considerabil viata motorului. Din acest motiv eu sunt contra acestor filtre. Succese in continuare.
Salutare,
daca vorbim de pareri, am si eu una...filtrele sport sunt concepute special pt. masini de "fuga", ca au fost adaptate si la alte de masini dupa placul si pe buzunarul proprietarilor...este alta problema, principiul lor este de a usura trecerea aerului prin el catre motor (mai mult aer + mai mult combustibil = mai multa putere) dar in acest mod prin filtru va trece mult mai multe impuritati din exterior catre motor care intr-un final va micsora considerabil viata motorului. Din acest motiv eu sunt contra acestor filtre. Succese in continuare.
nu iti pot da dreptate aici FLORIN deoarece un filtru SPORT adevarat (nu bazar) K&N sau un instake INJEN sau orice alta marca de renume... care traiesc din treaba asta productia fitrelor sport ...nu crek k permit patrunderea impuritatilor in motor - probabil sunt mult mai bune decat cele STOCK facute la norma de salarizare )! plus k un filtru jmekeros sare de 80 -100 euro!
asa stiam si eu k opreste mai multe impuritati decat un filtru normal, asa sunt concepute: mai mult volum de aer - si mai putine impuritati... eu am pe Matiz filtru YED (air flow 100m3/h) si se aude super (+toba, face toti banii)... si parca se simte k urca si putin mai bn in ture decat filtru stock...
asa stiam si eu k opreste mai multe impuritati decat un filtru normal, asa sunt concepute: mai mult volum de aer - si mai putine impuritati... eu am pe Matiz filtru YED (air flow 100m3/h) si se aude super (+toba, face toti banii)... si parca se simte k urca si putin mai bn in ture decat filtru stock...
si eu am filtru de aer YED si in afara de zgomot si consum urias nu am realizat nimik de cand il am pe masina !!!!!!!!!!!!!!!
eu am filtru de la K&N HIGH-FLOW - 55euro ... dar vreau sa zic k materialul din care este facut se poate sufla din interior la fiecare 8000 km - asa recomanda furnizorul + scoate un sunet traznet... poate sa zica si TAVY - zici k e la raliu dupa 3000rpm + cap coada inox!
VAD CA PARERILE... SUNA MAI MULT RELE DECAT BUNE.IN AFARA DE UN SUNET SPORTIV NU FACE NIMIC.FACE DOAR CEEA CE NU TREBE:MARESTE CONSUMUL...EU ORICUM AM UN CONSUM .. "BUN" 8-10l LA16V... PANA LA URMA.. NU`MI PUN.
VAD CA PARERILE... SUNA MAI MULT RELE DECAT BUNE.IN AFARA DE UN SUNET SPORTIV NU FACE NIMIC.FACE DOAR CEEA CE NU TREBE:MARESTE CONSUMUL...EU ORICUM AM UN CONSUM .. "BUN" 8-10l LA16V... PANA LA URMA.. NU`MI PUN.
acum nush ce sa zic... cred ca cu filtrul ai dreptate.. e facut numai pt "sportive pur sange" dar daca vrei un sunet mai "sportiv" ....iti recomand sa-ti pui toba de inox
cum ati ajuns la concluzia ca un filtru sport creste consumu? el baga mai mult aer nu mai multa benzina/motorina...
nu confundati consumul crescut cu tendinta cauzata de filtru (in unele cazuri si toba) de a apasa acc mai tare si de a merge cu motorul turat
un filtru sport ar trebui sa mareasca debitul de aer care intra in motor, sa scada consumul, sa elimine impuritatile si nu in ultimul rand sa raceasca aerul care intra in motor
cum ati ajuns la concluzia ca un filtru sport creste consumu? el baga mai mult aer nu mai multa benzina/motorina...
nu confundati consumul crescut cu tendinta cauzata de filtru (in unele cazuri si toba) de a apasa acc mai tare si de a merge cu motorul turat
un filtru sport ar trebui sa mareasca debitul de aer care intra in motor, sa scada consumul, sa elimine impuritatile si nu in ultimul rand sa raceasca aerul care intra in motor
cum ati ajuns la concluzia ca un filtru sport creste consumu? el baga mai mult aer nu mai multa benzina/motorina...
nu confundati consumul crescut cu tendinta cauzata de filtru (in unele cazuri si toba) de a apasa acc mai tare si de a merge cu motorul turat
un filtru sport ar trebui sa mareasca debitul de aer care intra in motor, sa scada consumul, sa elimine impuritatile si nu in ultimul rand sa raceasca aerul care intra in motor
eu la mine e testat cu filtru; inainte sa-mi pun filtru imi lua 11-12 prin oras acu de cand il am pe masina 14-15 lejer
eu la mine e testat cu filtru; inainte sa-mi pun filtru imi lua 11-12 prin oras acu de cand il am pe masina 14-15 lejer
pai eu vorbesc de filtrele bune de aer nu de astea facute ca sa fie
nici cele de la K&N nu mai sunt ce au fost odata... cele de la Injen si AEM cold air intakes sunt mult superioare
am vazut de curand un test si cele de la K&N se apropie de cele pe care le cumperi din vitan cu 70 de lei
eu mi-am luat un filtru de aer sport facut aici la noi momentan nu am avut timp/chef sa il montez mai ales cu vremea asta
adik din totce ma citit pana acum totu se bazeaza pe un filtru de calitate si nu cele de bazar sa ai rezultate bun si consum aproape la fel nu ??? si de inteles e ca trebuie sa fi ff atent ce filtru cumperi ca sunt multe pe piata noastra contrafacute decat cele originale.asa ca ATENTIE CE CUMPARATI !!!!
am si eu o intrebare .vreau sa cumpar filtru sport din germania se merita sau tot de la noi e bn ???? ma gandesc ca la noi sunt mai multe contrafacut de cat originale si de calitate buna .astept pareri
in majoritatea cazurilor de vanzari filtre sport ... sau montari ... de la noi din tara sunt "FAKE-uri" iar treaba cu consum scazut si aer mai mult ... nu are cum sa fie plauzibila pt k odata cu debitul de aer mai mare trebuie si un surplus de carburant deoarece motorul nu e facut sa mearga pe aer ci pe carburant... de multe ori la noi nu se pune accent pe "ORIGINAL" ci pe inselatorie... (aici e vba de magazinele care vand filtre sport) asa k daca poti sa iti aduci o masina tunarita direct de afara ar fi extraordinar pt k acolo sunt facute cu cap!
cum ati ajuns la concluzia ca un filtru sport creste consumu? el baga mai mult aer nu mai multa benzina/motorina...
nu confundati consumul crescut cu tendinta cauzata de filtru (in unele cazuri si toba) de a apasa acc mai tare si de a merge cu motorul turat
un filtru sport ar trebui sa mareasca debitul de aer care intra in motor, sa scada consumul, sa elimine impuritatile si nu in ultimul rand sa raceasca aerul care intra in motor
pur si simpluu... doooh... cumpara orice filtru de la noi din romania si din europa,... si spune`ne si noua care nu iti creste consumul kiar ti`l scade cum zici tu ...k eu fac cinste ...si abia astept sa imi pun unul...despre orice masina care am auzit k are filtru fie el scump sau ieftin cu traseu speciat "PIPE`D" toti au un consum marit fie el de la 1 la 3 l/100km ... salut!
Salut... voi ce parere aveti de filtrele sport??ca eu nu stiu sa ma decid...sa imi pun s`au nu.pe net am gasit tot felu de pareri,car ar fi bune...ca nu ar fi bune...ca masina ar manca mai mult,ca iarna nu`i bn sa`l folosesti... nu stiu ce sa fac.cei care aveti,spuneti sunteti multumit?
daca folosesti masina zilnic pentru a te deplasa unde ai nevoie nu inteleg rostul lui, daca ai o masina sa te plimbi seara in oras, la o intalnire la club, participi la o "liniuta" atunci merita eu am avut pe corsa de 1.0 i 12v si se cunostea, urca altfel in turatie + sunetul care face toti banii, de consum nu consuma mai mult o faci sa consume iti place sunetul si o mentii turata ca sa il auzii
daca folosesti masina zilnic pentru a te deplasa unde ai nevoie nu inteleg rostul lui, daca ai o masina sa te plimbi seara in oras, la o intalnire la club, participi la o "liniuta" atunci merita eu am avut pe corsa de 1.0 i 12v si se cunostea, urca altfel in turatie + sunetul care face toti banii, de consum nu consuma mai mult o faci sa consume iti place sunetul si o mentii turata ca sa il auzii
da da ... "nu consuma mai mult O FACI SA CONSUME MAI MULT" - poate fi destul de adevarat... eu facusem pt mine un consum sa stiu la ce sa ma astept... fara filtru 7l/100km ... cu filtru 8/100km acelasi ritm de mers... mixt acelasi drum fara turatii peste 3000rpm!!!!