***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
ce i de facut?
o diagnosticare la service ar da raspuns intrebarilor tale... sunt mai multe care pot avea repercursiuni aici... aer in instalatie... garnitura impuscata... ce culoare are uleiu? ... sau poate radatoru din interior infundat (ai zis k nici caldura nu baga) si antigelu nu are un curs fluent prin motor ... dupa cum am zis sunt mai multe dar la un service iti poate zice totul!
o diagnosticare la service ar da raspuns intrebarilor tale... sunt mai multe care pot avea repercursiuni aici... aer in instalatie... garnitura impuscata... ce culoare are uleiu? ... sau poate radatoru din interior infundat (ai zis k nici caldura nu baga) si antigelu nu are un curs fluent prin motor ... dupa cum am zis sunt mai multe dar la un service iti poate zice totul!
Salut!
Sigur este garnitura de chiulasa.Asa am patit si eu acum 2 ani la Golf.
- daca dispare apa e o problema....ori ai o scurgere si prinde aer pe instalatie si fierbe, ori e garnitura arsa si baga apa in cilindru( iasa abur pe toba), si se mai poate sa fie si termostatu blocat. verifica daca furtunul de jos de la radiator e cald cand ajunge apa la jumate,... daca e rece clar e termostatul daca nu garnitura de chiuloasa bafta multa
asa mi se intampla si mie numai ca nu fierbe apa. dar raman fara apa in vasul de expansiune si nu am caldura. cum bag lichid in el ...gata am caldura. cred k chiluasa... Am radiator nou, termostat nou si la fel...
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
ce i de facut?
sigur e termostatul!nici mie numi baga caldura si era d la termostat..e 1 mil unu bun...bafta
***doar pareri avizate din partea cunoscatorilor***
am o problema,lichidul de racire ajunge la 85 grade fff repede,adica plec de pe loc(motor rece),iar in 5-600 metri apa ajunge la jumatate. nu baga nici caldura,iar din cand in cand raman fara apa in vasul de expansiune si uneori fierbe apa.
ce i de facut?
termostatul, pompa de apa sau vascocuplajul in cazul in care ai asa ceva