Asta se face cand se ajung patratelele de la bord (cele verzi) la rosu...
Nu dureaza decat 2-3min.
Se desface mufa din poza 1, si o sa se vada 20 de pini (poza 2)........se folosesc doar pinul 7 si pinul 19.
Se pune o sarma subtire, sau orice altceva numai plastic sa nu fie.
Se pune contactul in pozitia 2, nu se porneste motorul, imediat va duceti si puneti sarmulita INTAI in pinul 7 si dupa accea in pinul 19, se tine 5sec. asa cum se vede in poza 3
Luati contactul si puneti`l iar sau porniti motorul si OIL SERVICE LIGHT este resetat.
Bagatul nasul pe acolo cu acea agrafa poate duce la arderea instalatiei electrice de pe masina(multe masini nu mai au motoarele originale din fabrica si nea Ion mecanicul sau service-ul in cauza care a facut transplantul este foarte posibil sa nu fi facut totul ca la carte).Nu contest,merge aceasta chestie dar o diagnoza dupa ce ai schimbat uleiul este de 9999 de ori mai sigura.Salut si sper sa nu supar pe nimeni,este parerea mea!
Mi-am luat si eu un e 36 ,si are motor de 2000 pe el schimbat nu imi merge nici un bec la bord ,si nici pozitia pe spate dreapta si pe fata drapta cum bag siguranta si aprinde imediat becul si imi arde siguranta !Ce trebuie sa fac sa imi mearga totul ,toate becurile astept raspuns !