Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Ferrari FXX Evolution - prea mult pentru sosele





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018

vezi toate discutiile

Ferrari FXX Evolution - prea mult pentru sosele

Scris de 1tuning pe 31-10-2007




ferrari fxxProgramul FXX bazat pe prototipul omonim lansat de Ferrari in iunie 2005 se extinde si pe 2008/2009.

Prototipul FXX, cel mai avansat CGT creat la Maranello, a fost actualizat cu un pachet Evolution care imbunatateste performantele si manevrabilitatea. Noul pachet pentru FXX a fost conceput de Ferrari in colaborare cu test-driverii sai, avand cu sustinerea si consilierea lui Michael Schumacher.

Noul FXX nu este omologat pentru sosele si deocamdata nu exista planuri in acest sens din partea producatorului. Prototipul este folosit exclusiv pentru teste destinate unui grup foarte select de 20 de clienti. In urma celor 16.500 km parcursi in anul 2006 si celor 18.500 km parcursi in 2007, modificarile facute masinii sunt centrate pe imbunatatirea aerodinamicii, performantelor mecanice si electronice.

Vezi galeria de imagini cu noul Ferrari FXX Evolution

In urma modificarilor, Ferrari FXX poate parcurge o tura pe circuitul Fiorano in 1'16", fata de 1'18" in vechea versiune. Motorul V12 cu capacitate de 6262 cmc produce acum 860 CP la 9500 rpm. Schimbarea vitezei dureaza numai 60 ms, fata de 80 ms inainte, iar ratiile cutiei de viteze au fost adaptate pentru a exploata la maxim cele 1000 rpm adaugate de noul pachet.

Noul sistem de control al tractiunii ofera soferului nu mai putin de 9 setari in ceea ce priveste modul de rulare, care se poate schimba rapid, ca in cazul masinilor de Formula 1, pentru a maximiza performanta si a reduce uzarea anvelopelor. Noul control al tractiunii este mai flexibil si mai putin invaziv, capabil sa se adapteze mai eficient la stilul individual de condus al fiecarui sofer - o conditie de baza pe care o masina atat de extrema o are de indeplinit pentru a putea fi condusa si de piloti amatori.

Anvelopele speciale Bridgestone de 19 toli sunt mai durabile multumita noii geometrii a suspensiei fata, in timp ce franele Brembo dotate cu discuri Composite Ceramic Material sunt mai eficiente, dubland "speranta de viata" a placutelor.

In urma feedback-ului oferit de testeri, noul FXX a fost dotat cu un nou difuzor spate, un spoiler reproiectat si flapsuri care impreuna imbunatatesc aerodinamica prototipului cu circa 25%. Alte modificari constau in introducerea unui nou sistem de monitorizare a unghiului de virare si a presiunii pompei de frana, precum si adaptarea setarilor sistemului de control al spoilerului fata la modificarile aerodinamice din zona posterioara si doua camere video aditionale, pe langa cea deja existenta ce reda imagini din spatele masinii.

Noul FXX Evolution va fi folosit intr-o serie de evenimente organizate de Ferrari in 2008/2009. Sase evenimente sunt planificate pentru fiecare an (doua in America, doua in Europa si doua in Asia). In afara acestora, FXX va participa, conform traditiei, la Ferrari World Finals.

Asa cum s-a intamplat si in 2006/2007, masina va veni "la pachet" cu o echipa oficiala de 15 specialisti, printre care ingineri, experti in electronica si mecanica, ce vor asista soferii la fiecare pas. Test-driverii selecti isi vor putea organiza si sesiuni private in compania FXX-ului, in afara evenimentelor oficiale.

Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




18 comentarii. Posteaza un comentariu

 
26-04-2009 09:19 de de octav

ferari este cea mai tare masina din lume?as vrea so am si eu s-o testez la viteza da chear ca este cea mai calumea

 
22-04-2009 15:52 de iri

e data draq,dar park e mai fain un reventon

 
22-03-2009 00:26 de shumaher

ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
22-03-2009 00:25 de katalan

este o masina turbata

 
01-02-2009 21:09 de WWW3000

DA CESNA CIT COSTA A BRATAN.

 
01-02-2009 21:07 de DE WWW3000

ASTA DA MASINA VO. DAR E PREA SCUMPA PLOHA.

 
27-12-2008 14:52 de dragos

e super

 
27-12-2008 14:11 de Alex .......

este ''tare''dar nu e adaptata soselelor noastre......

 
27-12-2008 14:10 de alex Z

e ''tare'' dar nu e adaptata soselelor noastre...

 
31-08-2008 15:40 de Anonim

IE PERFECTA PENTRU MINE UN FERARI

 
21-04-2008 17:27 de claudiu

FERAri....

 
20-04-2008 14:42 de Anonim

prea exclusivita

 
08-03-2008 12:49 de Anonim

e super masina dar nu pentu noi

 
08-03-2008 12:28 de Anonim

ce misto ii masina as vrea so am

 
19-01-2008 19:37 de Sergiu

E....Ferrari...no coment...vai da cum suna mototul la o masina de asta ...vai...visele mele...:D

 
08-01-2008 16:48 de Anonim

ESTE COOL DAR NU PT STRAZILE DIN ROMANIA

 
08-01-2008 16:47 de Anonim

ESTE PPREA JOS LASATA

 
01-01-2008 20:44 de alex

ce calumea ii FERARI

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

212 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!