Nu se mai fac de mult kit-uri pentru 1310.Sper sa mai gasesti sh.
Dar sfatul meu e sa nu pui asa ceva, pastreaza masina simpla, umbla la suspensie, motor, pune jante late si atat.Ce e mult, strica.
ti as fi foarte recunoscator daca m ai sfatuii ce sa i fac
la motor nu stiu daca mai umblu,dar jantele chiar ma intereseaza,am auzit ca se pot intoarce,arata foarte bine,dar nu vreau sa fiu oprit de politie
ceva sfaturi?
ti as fi foarte recunoscator daca m ai sfatuii ce sa i fac
la motor nu stiu daca mai umblu,dar jantele chiar ma intereseaza,am auzit ca se pot intoarce,arata foarte bine,dar nu vreau sa fiu oprit de politie
ceva sfaturi?
La motor poti sa pui injector+ calculator de 1.6, filtre sport, evacuare mai mare.
Jantele le poti dubla sau intoarce.Pe militieni nu ii intereseaza in mod efectiv jantele, ci pneurile, care trebuie sa respecte dimensiunea standard din C.I.V.Poti sa pui cauciucuri standard pe jante intoarse sau dublate si nu se leaga nimeni de tine.
La motor poti sa pui injector+ calculator de 1.6, filtre sport, evacuare mai mare.
Jantele le poti dubla sau intoarce.Pe militieni nu ii intereseaza in mod efectiv jantele, ci pneurile, care trebuie sa respecte dimensiunea standard din C.I.V.Poti sa pui cauciucuri standard pe jante intoarse sau dublate si nu se leaga nimeni de tine.
-dublate nu,doar intoarse,super arata in poza,daca nu depaseste dimensiunea cauciucurilor e bine,la masina nu afecteaza nimic,planetare,eu stiu?
-masina mea e pe injectie,aia se inlocuieste?filtrul sport o sa i caut la un magazin,si evacuare mai mare,nu stiu daca se potriveste pe dacie
-dublate nu,doar intoarse,super arata in poza,daca nu depaseste dimensiunea cauciucurilor e bine,la masina nu afecteaza nimic,planetare,eu stiu?
-masina mea e pe injectie,aia se inlocuieste?filtrul sport o sa i caut la un magazin,si evacuare mai mare,nu stiu daca se potriveste pe dacie
Le solicita putin...eu oricum am planetare frantuzesti, de 10 ani pe masina, zilele astea au primit o reconditionare(pentru o uzura de 30 %), acum mi-a zis mecanicul ca ma tin inca atat.
Evacuarea se face custom, din teava de inox, maxim 45/50 mm diametru.In rest, cu injectia, decat sa inlocuiesti injectorul si calculatorul, in rest nu prea ai ce sa-i faci.La carburatie e alta treaba.Filtre sport iti poti pune, dar diferenta este aproape insesizabila.
Le solicita putin...eu oricum am planetare frantuzesti, de 10 ani pe masina, zilele astea au primit o reconditionare(pentru o uzura de 30 %), acum mi-a zis mecanicul ca ma tin inca atat.
Evacuarea se face custom, din teava de inox, maxim 45/50 mm diametru.In rest, cu injectia, decat sa inlocuiesti injectorul si calculatorul, in rest nu prea ai ce sa-i faci.La carburatie e alta treaba.Filtre sport iti poti pune, dar diferenta este aproape insesizabila.
avand in vedere ca masina nu o mai tin mult,cam 1 an jumate,2 as putea sa le pun,nu cred ca o mai vind eu atunci,o bag direct la remat,cu toate ca mi e mila de ea)ca a stat numai in garaj
avand in vedere ca masina nu o mai tin mult,cam 1 an jumate,2 as putea sa le pun,nu cred ca o mai vind eu atunci,o bag direct la remat,cu toate ca mi e mila de ea)ca a stat numai in garaj
Oricum, banii pe care ii investesti nu ii vei recupera niciodata.Asta e clar.
Si eu am investit suficienti bani intr-a mea...dar nu imi pare rau.
daca vrei neaparat body kit gasesti la campu lung dar doar pe comanda
Oricum nu se mai poarta, nu mai sunt la moda, toti au ramas la barele stock, au suspensie lasata si jante mai ok....si e suficient.Acum 6-7 ani, cine avea body-kit pe Dacie era mare....ce vremuri.
Le solicita putin...eu oricum am planetare frantuzesti, de 10 ani pe masina, zilele astea au primit o reconditionare(pentru o uzura de 30 %), acum mi-a zis mecanicul ca ma tin inca atat.
Evacuarea se face custom, din teava de inox, maxim 45/50 mm diametru.In rest, cu injectia, decat sa inlocuiesti injectorul si calculatorul, in rest nu prea ai ce sa-i faci.La carburatie e alta treaba.Filtre sport iti poti pune, dar diferenta este aproape insesizabila.
MA NU MAI VORBITI PROSTII CU FILTRU SPORT ATATA CA ALA NUI ASA DE FOLOS LA MOTOARELE MICI .LA MOTOARE PESTE 2.0 DA MAI ZICEM LA LA CARBURATIE SI LA DEASTEA DE 1.4 E FIX.....DOAR SA ZICEM CATI EI CEVA DE FIRMA CU KIT DE INSTALARE DE INOX
CHESTII DE GENU DA NU PREA>>....<< SUCCES
MA NU MAI VORBITI PROSTII CU FILTRU SPORT ATATA CA ALA NUI ASA DE FOLOS LA MOTOARELE MICI .LA MOTOARE PESTE 2.0 DA MAI ZICEM LA LA CARBURATIE SI LA DEASTEA DE 1.4 E FIX.....DOAR SA ZICEM CATI EI CEVA DE FIRMA CU KIT DE INSTALARE DE INOX
CHESTII DE GENU DA NU PREA>>....<< SUCCES
1.Filtrul nu iti aduce enspe mii de cai...ajuta motorul sa traga aer mai usor si eventual mai rece.
2.Indiferent de tehnologia filtrului(veche-noua), motorul va trage exact aer cat ii dicteaza calculatorul sau jiclorul de aer(la carburatie).
3.Treaba asta e valabila pentru orice cilindree.Exista filtre "sport" si pentru motoare cu cilindree mica si culmea-functioneaza.
4.Nu spune nimeni nici o prostie.Lucrurile astea sunt testate-nu auzite de la Nea Fane-mecanicu lu' peste.
P.S. Am filtru K&N(in carcasa standard) pe o Corsa de 1.2 din 2003 80+ CP cu soft modificat.E o diferenta clara atunci cand urca in ture.
pe siralmi tuning gasesti orice body iti doreste inima
Sunt urate grav spoilarele alea,parca sunt facute din totpo.Mai bien,faceti la cineva din fibra pe spoilarele voastre,si va faceti ceva unicat.Eu mai bine as opta asea!